تاریخ انتشار: 1399/09/20 15:20
کد خبر: 48929

شانس در خانه بیروانوند را زد

ایوان لکو سرمربی تیم فوتبال آنتورپ بلژیک قصد دارد برای تقسیم انرژی بازیکنانش در تقویم شلوغی که دارد از سیستم چرخشی استفاده کند.
شانس در خانه بیروانوند را زد

علیرضا بیرانوند دروازه بان ایرانی تیم آنتورپ در آستانه حضور در ترکیب اصلی تیمش در بازی مهم برابر تاتنهام و شاگردان ژوزه مورینیو قرار دارد. سایت "فوتبالکرانت" در این ارتباط نوشت:" ایوان لکو بازی با تاتنهام را بسیار جدی گرفته و می خواهد آن را با برد پشت سر بگذارد اما به دلیل شلوغی تقویت مسابقات –موضوعی که بارها به آن اشاره کرده- می خواهد از سیستم چرخشی و استفاده از تعداد بیشتر بازیکنان تیم بهره ببرد.

 

آنتورپ قبل از این صعودش را قطعی کرده و مسابقه ای که در لندن برابر تاتنهام بازی می کند جنگ بر سر صدرنشینی است. به این ترتیب این بهترین فرصت است که لکو بازیکنانی را که به استراحت نیاز دارند را روی نیمکت نگه دارد و از بازیکنانی که کمتر بازی کرده ان استفاده کند. کوجی میوشی هافبک ژاپنی یکی از آن ها است ضمن اینکه ژان بوته دروازه بان نیز نیاز به استراحت دارد. این باعث می شود تا علیرضا بیرانوند اولین بازی خود را در لیگ اروپا انجام می دهد. دروازه بان ایرانی به عنوان شماره یک به بلژیک آمد اما به دلیل مشکلات ویزا و کرونا این جایگاه را به دروازه بان فرانسوی داد.

 

حالا این فرصت در اختیار بیرانوند قرار گرفته تا برابر یکی از بهترین تیم های فوتبال انگلستان و اروپا و سرمربی مطرحش ژوزه مورینیو بازی کند.قطعا جدال او و سون هیونگ مین ستاره کره ای تاتنهام  یکی از جذابیت های اصلی این بازی می تواند باشد.

 

بیرانوند که قبل از این ثابت کرده در بازی های بزرگ و مواقع حساس نمایش خوبی دارد امشب می تواند در صورتی که اتفاق خاصی نیفتد و درون دروازه بایستد در مسابقه ای که بینندگان زیادی در سراسر جهان دارد خودش را نشان بدهد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adrbk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دیدار سرمربی تیم ملی فوتبال با قلعه‌نویی/ اسکوچیچ میهمان ویژه نقش‌جهان