تاریخ انتشار: 1399/09/27 18:17
کد خبر: 48361

تارتار: افتخار می کنم از تراکتور پیشنهاد داشتم

سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سنگینی با تراکتورپرمهره در تبریز پیش رو داریم.
تارتار: افتخار می کنم از تراکتور پیشنهاد داشتم

مهدی تارتار درباره دیدار پیکان با تراکتور در هفته هفتم لیگ برتر اظهار داشت: بازی در تبریز مقابل تیم پرمهره تراکتور سنگین است و می دانیم کار سختی را پیش رو داریم اما به هر حال تیم ها ما هم در هفته های اخیر روند خوبی را طی می کند و نظم خاصی در پیکان از لحاظ تاکتیکی و فنی حاکم است.

وی افزود: هدف مان این است بازی خوبی را همراه با نتیجه گیری در تبریز انجام بدهیم. ان شالله اگر بچه های ما نکاتی را که در تمرینات گوشزد کرده ایم، روی آنالیز به تصویر کشیده و تاکتیک هایی که مرور کرده ایم به خوبی انجام بدهند، می توانیم دست پر از تبریز بازگردیم.

سرمربی تیم فوتبال پیکان درباره اینکه آیا تیمش مانند سایر بازی های خارج از خانه نظم دفاعی و بازی مالکانه خود را حفظ می کند، گفت: در تمام بازی ها نمی توان این کار را انجام داد. با توجه به حریفان در بازی هایی که بتوانیم قطعا چنین کاری می کنیم اما اگر نتوانیم سعی داریم از تاکتیک های دیگری استفاده کنیم.

تارتار ادامه داد: تراکتور در تمام خطوط بازیکنان باکیفیت و باتجربه ای دارد این تیم برای موفقیت در سه جام بسته شده و دیدارهای آسیایی را هم پیش رو دارد. تیم پرمهره ای است اما سعی می کنیم بازی خوبی با به نمایش بگذاریم.

وی درباره پیشنهادات خود از باشگاه تراکتور عنوان کرد: باید از شخص زنوزی و هیات مدیره محترم تراکتور تشکر کنم. همین که جزو گزینه های شان بودم  برای من باعث افتخار است زیرا تراکتور با ریشه، توانمند و قدرتمند است. هواداران پرشوری هم دارد اما در حال حاضر تمام تمرکز من روی تیم پیکان است زیرا سرمربی این تیم هستم.

سرمربی پیکان اضافه کرد: این مسابقه هم مانند دیدارهای دیگر سه امتیاز دارد و انگیزه خاصی را برای من ایجاد نمی کند.

تارتار درباره نفرات غایب پیکان مقابل تراکتور گفت: میلاد شیخی سلیمانی و محمد نوری مصدوم هستند. دو سه بازیکن دیگر را هم به دلایل مختلف در اختیار نداریم اما سایر نفرات خدا را شکر در این بازی هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmak8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



علت ۲ گل مردودی سایپا باید بررسی شود
سرمربی تیم فوتبال سایپا: