تاریخ انتشار: 1399/10/02 17:27
کد خبر: 47958

مردود شدن گل دوم مس با همکاری داوران/ واکنش تند مربی سپاهان

بازی دو تیم مس رفسنجان و سپاهان در نیمه اول دو صحنه جنجالی داشت.
 مردود شدن گل دوم مس با همکاری داوران/ واکنش تند مربی سپاهان

محمدرضا ساکت مدیرعامل باشگاه سپاهان با همراهی جمعی از مسئولان استان کرمان و شهرستان رفسنجان از جمله شهردار این شهر، معاون فرماندار، رئیس هیئت فوتبال استان کرمان، رئیس هیئت فوتبال شهرستان رفسنجان و نیز جمعی از مسئولان باشگاه مس رفسنجان و پیشکسوتان عرصه ورزش این شهر، بر سر مزار مرحوم محمود حریری، بنیان‌گذار باشگاه سپاهان حاضر و از یادبود این مرد اخلاق و ورزش رونمایی و از فرزند آن مرحوم، مهندس شاهین حریری تجلیل کرد.

در ادامه این برنامه، محمدرضا ساکت به نمایندگی از باشگاه سپاهان، از مقام بلند تنها شهید مدافع سلامت شهرستان رفسنجان، شهیده زهرا رمضانی و نیز از خانواده شهید همرزم سردار قاسم سلیمانی شهید سردار حاج علی محمدی‌پور تجلیل و قدردانی کرد.

شاهین حریری فرزند مرحوم محمود حریری، بنیان‌گذار باشگاه فولاد مبارکه سپاهان، شب گذشته یکم دی‌ماه با حضور در هتل محل اقامت تیم سپاهان به تیم فوتبال سپاهان خیرمقدم گفت و برای باشگاه و تیم فوتبال سپاهان آرزوی موفقیت کرد.

پیش از آغاز مسابقه از مقام والای شهید قاسم سلیمانی تجلیل شد و دروازه‌بان سپاهان با در دست گرفتن تصویر سردار شهید سلیمانی یاد سردار دل‌ها را گرامی  داشت.

نام رسول نویدکیا و مهدی کیانی، کاپیتان‌های اول و دوم سپاهان در لیست سپاهان نیست. در این مسابقه بازوبند کاپیتانی بر دستان پیام نیازمند دروازه‌بان سپاهان بسته شده است.

پاس رو به عقب مدافع سپاهان به دروازه‌بان این تیم در اواسط نیمه اول توسط پیام نیازمند دفع و به کرنر فرستاده شد. در این لحظه اعتراض شدید نیمکت نشینان مس به خصوص محمد ربیعی به تیم داوری باعث شد داور وسط در گفت‌وگو با کمک‌هایش ضربه آزاد غیر مستقی در محوطه جریمه سپاهان را اعلام کند. در این صحنه سرمربی مس به شدت به داور چهارم اعتراض می‌کرد که او نیزبه ربیعی اطمینان داد این موضوع را به داور وسط اطلاع می دهد.

دفع توپ توسط نیازمند باعث اتصال تور دروازه به میله پشت دروازه از بین برود و مسئولان به ترمیم آن پرداختند.

در جریان زدن ضربه آزاد غیرمستقیم توپ پس از برخورد به دست بازیکن مس در اختیار این تیم قرار گرفت و منجر به باز شدن دروازه تیم مهمان برای بار دوم شد تا این بار سپاهانی‌ها به شدت به داور اعتراض کنند. اعتراض شدید سپاهانی ها باعث شد داور ای نبار در گفت‌وگو با داور چهارم، گل مس را مردود اعلام کند.

گفت‌وگوی داور وسط و داور چهارم مدتی طول کشید تا بازی برای دقایقی متوقف شود. در این صحنه دو داور به میانه زمین آمدند تا در سکوت بهتری صحبت کنند اما بازیکنان دو تیم دور آن‌ها حلقه زدند!

پس از رد گل دوم مس، در یک صحنه افراد زیادی درون زمین بودند اما داور از دروازه‌بان مس خواست تا بازی را آغاز کند.

علیرضا مرزبان مربی سپاهان که نسبت به اتفاقات بازی به شدت معترض بود گرم کن خودش را به شدت روی زمین کوبید و با صدای بلند اعتراض می کرد.

محرم نویدکیا تنها فرد آرام کنار خط در جریان اتفاقات رخ داده بود.

7دقیقه وقت تلف شده در پایان نیمه اول اعلام شد.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jm7pp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سپاهان، میزبان اردوی تیم ملی فوتبال جوانان