تاریخ انتشار: 1399/10/05 22:55
کد خبر: 47710

اکبری: مصدومان برگردند، استقلال قدرتمندتر می شود

پیشکسوت استقلال به حمایت از کادرفنی و مدیریتی این تیم پرداخت.
اکبری: مصدومان برگردند، استقلال قدرتمندتر می شود

طی روزهای گذشته همزمان با نارضایتی هواداران استقلال از عملکرد این تیم بسیاری از پیشکسوتان به حمایت از محمود فکری و کادرفنی اش پرداختند. یدالله اکبری یکی از پیشکسوتان استقلال است که معتقد است فکری می تواند شرایط خوبی برای این تیم ایجاد کند.


اکبری درباره این باره گفت:محمود فکری فرد شناخته شده‌ای است. من با او همبازی بودم و می‌دانم چقدر با تعصب است و مطمئنم این تعصب را به تیمش هم انتقال داده است. وظیفه من و بقیه پیشکسوتان حمایت از اوست. البته قبول دارم استقلال دلچسب بازی نمی‌کند ولی قطعا با تدابیر کادرفنی و همت بازیکنان هماهنگ‌تر خواهیم شد و ان‌شاءالله سال خوبی را هواداران خواهند دید.


وی ادامه داد: بازی خیلی سختی برابر گل‌گهر داریم. البته ما استقلال هستیم و باید پیروز شویم. من مطمئنم این انگیزه در تیم هست که پیروز این میدان شویم. کادرفنی به خوبی از حساسیت این بازی اطلاع دارند.
پیشکسوت استقلال با اشاره به مصدومیت نفرات کلیدی تاکید کرد: با آمدن دیاباته، شجاعیان، اسماعیلی و نادری دست کادرفنی خیلی باز می‌شود. دیاباته یک بازیکن بین‌المللی است و اگر به تیم اضافه شود، خیلی به کار ما می‌آید.


اکبری درباره انتخاب احمد مددی به عنوان مدیرعامل استقلال گفت: امیدوارم آقای مددی موفق باشند. تغییرات مدیریتی در استقلال متاسفانه خیلی زیاد است و امیدوارم ثبات ایجاد شود. باید به مدیران فرصت داد. این همه تغییر برای استقلال خوب نیست. امیدوارم آقای مددی چند سال باشند. در گذشته مدیران استقلال چند‌ سال حضور داشتند و این به ثبات تیمی کمک می‌کرد.


وی در پایان افزود: انشاالله همه از مددی حمایت کنند تا استقلال نه تنها در ایران بلکه در آسیا هم به موفقیت برسد. امیدوارم با تلاش مدیرعامل و هیات مدیره، استقلال این فصل کمتر دچار مشکل شود. از آقای مددی هم می‌خواهم از پیشکسوتان بهره ببرد و از آن‌ها مشورت بگیرد تا ان‌شاءالله استقلال دل هواداران را شاد کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jml9o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


افشاگری سلطان استقلال در مورد رفتارهای استراماچونی