تاریخ انتشار: 1399/10/08 21:12
کد خبر: 47502

عنایتی: به کار کردن با بازیکنان هوادار افتخار می‌کنم

سرمربی تیم هوادار تهران می‌گوید تلاش می‌کنند تا رتبه خوبی را در لیگ دسته اول به دست آورند.
 عنایتی: به کار کردن با بازیکنان هوادار افتخار می‌کنم

رضا عنایتی بعد از برد ارزشمند تیمش مقابل پارس جنوبی جم بیان کرد: به بازیکنانم خسته نباشید می‌گویم. پیش بینی می‌کردیم بازی بسیار سختی مقابل پارس جنوبی خواهیم داشت. این تیم به لیگ یک سقوط کرده اما خداراشکر بچه‌ها به خودباوری خوبی رسیدند و نشان دادند که می‌توانند مثل سال‌گذشته نتایج خوبی بگیرند.

 

وی ادامه داد: ما امسال تیم مان را حفظ کردیم و چند بازیکن باکیفیت اضافه کردیم. ما برخلاف شیطنت ها بودجه زیادی برای امسال نداریم. با کمترین بودجه تیم خوبی ساختیم که می‌دانستیم می‌شد به آنها اعتماد کرد. با برنامه ریزی جلو آمدیم و امیدوارم که بتوانیم این روند را ادامه بدهیم.

 

سرمربی هوادار درباره صدرنشینی تیمش تاکید کرد: هنوز اتفاقی نیفتاده، با تلاش و کوشش امیدوارم در پایان فصل بتوانیم قهرمان شویم.

 

عنایتی افزود: ما بعد از نتایج سال گذشته کارمان سخت تر شده و همه تیم هوادار را به عنوان یک تیم قدرتمند می‌شناسند . همه تیم ها مقابل ما دفاعی بازی می‌کنند و کارمان سخت می‌شود. باید بیشتر تلاش کنیم و بازی به بازی جلو برویم تا به چیزی که لیاقت این بچه ها است برسیم. من افتخار می‌کنم که با این مجموعه کار می‌کنم.

 

وی در پاسخ به این پرسش که تا چه زمانی ماجراجویی تیمش ادامه خواهد داشت، گفت: ماجراجویی نداریم که انجام بدهیم. ما تلاش می‌کنیم تا به اهدافمان برسیم و بدون غرور و با کار زیاد می‌خواهیم رتبه خوبی در پایان فصل داشته باشیم. مطمئنا این بچه ها حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2776wg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نصرتی: داور بازی با هوادار تمرکزمان را بهم زد