تاریخ انتشار: 1399/10/10 21:25
کد خبر: 47373

نوازی: می‌توانستیم تراکتور را شکست دهیم

محمد نوازی مربی تیم شهرخودرو در نشست خبری پس از بازی از هر دو تیم تمجید کرد.
نوازی: می‌توانستیم تراکتور را شکست دهیم

او در ابتدای صحبت هایش گفت: ضمن هغسته نباشید به هر دو تیم، هر دو تیم بازی خوبی را ارائه کردند مخصوصا تیم خودمان. باید از بچه هایمان تشکر کنم که به نحو احسن چیزی که آقای رحمتی اشاره کرده بود را انجام دادند. دفاع تیمی ما خیلی خوب بود و توانستیم دروازه مان را حفظ کنیم و با یک امتیاز زمین را ترک کنیم. جا دارد از تمام خطوطمان به خاطر بازی خوبمان تشکر کنیم. موقعیت داشتیم و می‌توانستیم برنده بازی باشیم اما به هر حال فوتبال است و بازی در زمین تراکتور سخت است.

 

او درباره روند بازی گفت: هر دو نیمه متفاوت بود اما فکر کنم در ثانیه های اخیر می‌توانستیم به گل برسیم اما شانس با ما یار نبود. از هر دو تیم تشکر دارم و همچنین از مردم آذربایجان که میزبانی خوبی از ما داشتند.

 

وی درخصوص علت کم گل بودن بازی عنوان کرد: شرایطی که ما در این هفته هم داشتیم و کار کردیم، بر اساس نفرات تیم حریف بود. وظیفه خط دفاعی ما آنچه بود که دیدید، طبیعی بود که تیم پرستاره تراکتور فشار بیاورد. ما اصلا قصد دفاع کردن نداشتیم و بر حسب اتفاقات فوتبال نظیر لو دادن توپ و دفع کردن، اینطور شد. خط هافبک ما مقابل خط هافبک تراکتور خوب عمل کرد و موقعیت گل هم داشتیم. از اول بازی هم ما از جلو پرس کردیم و پرسمان هم جواب داد و می‌توانستیم گل هم بزنیم. اما به هر حال شانس یاری نبود. هر دو تیم تلاش کردند و فوتبال ایده آلی را داشتند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3665jy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


محمدرضا آزادی با تراکتور فسخ کرد

فرزاد حمیدی: تساوی نتیجه عادلانه ای بود
در سخت ترین گروه ممکن قرار داریم؛