تاریخ انتشار: 1399/10/13 17:47
کد خبر: 47208

هشدار سازمان لیگ؛ برخورد با نیمکت های پر حاشیه

سازمان لیگ نامه ی تازه ای را به باشگاهها ابلاغ کرده است؛ این به خاطر حواشی است که از سوی نیمکت تیم ها در جریان بازی ها ایجاد شده است.
هشدار سازمان لیگ؛ برخورد با نیمکت های پر حاشیه

داوران چهارم به همراه نمایندگان فدراسیون فوتبال در گزارش های خود به سازمان لیگ اینطور نوشته اند نیمکت برخی از تیم ها خیلی شلوغ می کنند و در برخی از تیم ها داد و بیدادها فقط مختص مربیان نیست و دیگر اعضای تیم هم سعی می کنند با داد و بیداد داور را تحت تاثیر قرار دهند و گاها رفتارهایی از آنها سر می زند که برای بازی حواشی ایجاد می کند و نظم بازی را زیر سوال می برد. به دنبال دریافت این گزارشات سازمان لیگ نامه ای را خطاب به همه باشگاه ها فرستاده است که در هفته های پیش رو باید مراقب نفراتی که روی نیمکت می نشینند؛ باشند و از این پس حواشی روی نیمک با دقت بیشتری رصد و برخورد با آن قاطع تر از گذشته خواهد بود.

در دوران کرونایی که بازی ها بدون تماشاگر برگزار می شود این هیاهو بیشتر از گذشته به چشم آمده است و البته باید به این نکته صراحتا اشاره کرد بیشتر حواشی از سوی اعضای کادر فنی روی نیمکت شکل می گیرد؛ عدم حضور تماشاگر موجب شده تا داد و بیدادها به راحتی شنیده شود. اعتراض به تصمیم داوری با هر سوت داور حتی موجب اعتراض برخی از باشگاه ها هم شده است. باشگاه هایی که دوست دارند بازی روند عادی خود را دنبال کند و هیچ تیمی تلاش نکند که با داد و بیدادهای خود داوری را تحت تاثیر قرار دهد.

 

جالب اینکه سازمان لیگ توامان با ارسال نامه به باشگاه ها خیلی از آنها را به خاطر این رفتارها جریمه کرده است و قرار است در هفته های پیش رو با این رفتارها برخورد شدیدتری شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emxry

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراضات داوران و مربیان شرایط را تغییر می‌دهد؟