تاریخ انتشار: 1399/10/15 21:29
قاسم شهبا:
کد خبر: 47029

وقت‌کشی نکردیم/عقب کشیدن ما به دلیل استرس تیم بود

تیم هوادار، یک تیم خوب و مدعی صعود به لیگ برتر است و به همین دلیل باید به بازیکنان و مجموعه آرمان‌گهر، کسب این ۳ امتیاز را تبریک بگویم.

وقت‌کشی نکردیم/عقب کشیدن ما به دلیل استرس تیم بود

سرمربی تیم آرمان‌گهر در نشست خبری پس از بازی با هوادار، ضمن تمجید از این تیم گفت: هوادار یک تیم با کیفیت و از بهترین‌های لیگ است و شکست آن‌ها در بازی امروز، چیزی از ارزش‌های آن‌ها کم نمی‌کند.

قاسم شهبا در تحلیل بازی امروز افزود: در نیمه اول بازیکنان ما با کیفیت بازی کرده و موقعیت‌های خوبی خلق کردند و به دو گل نیز رسیدیم. اما در نیمه دوم چون می‌خواستیم از دو گلی که زدیم محافظت کنیم، بازیکنان ما عقب کشیدند و به نوعی توپ و میدان دست تیم هوادار افتاد.

شهبا دلیل عقب‌نشینی بازیکنان آرمان‌گهر در نیمه دوم را استرس حاکم بر تیم و مجموعه آرمان‌گهر دانست و اضافه کرد: ما چند هفته حتی در سیرجان نتوانسته بودیم امتیاز کامل را بگیریم و این موضوع موجب ایجاد استرس در بازیکنان شده بود. البته باید بگویم هوادار نیز تیم کوچکی نبود.

وی در مورد ۳ تغییر خط دفاعی آرمان‌گهر گفت: مصدومیت جزوی از فوتبال است و ما ۳ بازیکن کلیدی خود را در اختیار نداشتیم اما جانشینان این بازیکنان فوق‌العاده عمل کردند و روز خوبی داشتند.

سرمربی آرمان‌گهر در تشریح تغییرات در خط هافبک و تهاجمی این تیم به دفاع از تمام بازیکنان پرداخت و گفت: همه بازیکنانی که در اول فصل انتخاب کردیم، فوق‌العاده و جزو بهترین‌ها بودند. اگر بازی‌های ابتدای فصل را نگاه کنید، می‌بینید که بازیکنان با کیفیت بازی می‌کردند و دلیل از دست دادن امتیازها، اشتباهات داوری و برخی اشتباهات فردی بود. ما در ۳ بازی در دقیقه ۹۴ گل خوردیم و این موضوع روی روحیه بازیکنان تاثیر گذاشت وگرنه کیفیت بازی‌های ما خیلی خوب بود.

قاسم شهبا با رد ادعای سرمربی هوادار مبنی بر وقت‌کشی توسط بازیکنان آرمان‌گهر گفت: بازیکنان ما واقعا مصدوم می‌شدند و ما دنبال وقت کشی نبودیم.

سرمربی آرمان‌گهر که سخنان خود را با تشکر از حمایت مدیرعامل شرکت آرمان‌گهر، مدیرعامل باشگاه و هیئت مدیره باشگاه از خود شروع کرده بود، در بخشی از سخنان خود، به موضوع خبر برکناری خود از تیم آرمان‌گهر پرداخت و این خبر را ساخته و پرداخته برخی از  رسانه ها و همکاران دانست. وی در این رابطه گفت: این شایعه توسط برخی رسانه ها، دوستان و برخی همکاران من در کشور ساخته شد و باید همین‌جا دوباره از حمایت آقای سلطانی و آقای هندیزی از خودم، تشکر کنم. ما این همکاری را از صفر آغاز کردیم و امیدوارم بتوانیم در ادامه راه موفق باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adlzg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایی: صحبت از سهمیه وعده غیر منطقی و غیر حرفه ی به نظر میرسد