تاریخ انتشار: 1399/10/16 20:54
بهانه‌ی تکراری رضا مهاجری؛
کد خبر: 46943

چمن ورزشگاه شیراز خوب نبود!

رضا مهاجری برای دومین هفته متوالی به چمن ورزشگاه رقیبانش انتقاد کرد.
چمن ورزشگاه شیراز خوب نبود!

به گزارش فرتاک ورزشی،تیم فوتبال مس کرمان روز گذشته در ورزشگاه پارس شیراز به مصاف قشقایی رفت که در نهایت این دیدار با نتیجه تساوی ۱ بر ۱ به پایان رسید،اما نکته جالب این دیدار صحبت های رضا مهاجری پس از پایان بازی بود مه همچون دیدار با خوشه طلایی ساوه که با نتیجه تساوی به پایان رسید به چمن ورزشگاه انتقاد کرد.  

 

مهاجری با انتقاد از زمین چمن ورزشگاه پارس شیراز گفت: شیراز 2 تیم در لیگ دسته یک دارد و در گذشته هم 2 تیم در لیگ برتر داشته و به نظر می‌رسد این زمین ناهموار برای تیم‌های شیرازی هم خوب نباشد، در بین نیمه به بازیکنانم گفتم در این زمین نمی‌شود کارهای تاکتیکی کرد و باید به زیر توپ بزنید تا شاید از راه هوا به گل برسیم.

 

اما این صحبت های رضا مهاجری بسیار عجیب به نظر می‌رسد به این خاطر که ورزشگاه پارس شیراز کاندیدای میزبانی از جام ملت ها از سوی فدراسیون اعلام شده است و یکی از ورزشگاه های بزرگ ایران محسوب می‌شود و همچنین تمامی تیم ها روی این چمن به مصاف تیم های قشقایی و فجرسپاسی می‌روند و تا به امروز هیچ کس هم مشکلی با این موضوع نداشته است.

 

امیدواریم در آینده آقای مهاجری که از مربیان خوب کشورمان محسوب می‌شوند بیشتر روی بازی و تاکتیک تیم تمرکز داشه باشند و انتقاد از چمن ورزشگاه را به مدیر تیم یا به شازمان لیگ بسپارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzvnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: داور چطور پنالتی نگرفت؟
حق مسلم مس سه امتیاز بود