تاریخ انتشار: 1399/10/20 20:13
کد خبر: 46691

کریمی: دیگر علاقه‌ای به مربیگری ندارم

نامزد ریاست فدراسیون فوتبال گفت: فوتبال ما مشکلات شفاف سازی و اقتصادی دارد و در حال برنامه ریزی هستیم که باید با دوستان سالم به دنبال فوتبال پاک باشیم.
کریمی:  دیگر علاقه‌ای به مربیگری ندارم

علی کریمی بعد از خروج از فدراسیون فوتبال اظهار داشت: اول از همه بابت اینکه معطل شدید عذر‌خواهی می‌کنم چون کارهای ما گیر کرد اما کارهای ما بالاخره انجام شد.

وی در خصوص مشکل مهدوی کیا گفت: این مشکل حل شده است.

بازیکن اسبق تیم ملی ملی فوتبال تاکید کرد: این ثبت نام اول راه ما است و در 2 ماه باقی مانده فرصت داریم. فوتبال ما مشکلات شفاف سازی و اقتصادی دارد و در حال برنامه ریزی هستیم که باید با دوستان سالم به دنبال فوتبال پاک باشیم. ما به دنبال کارهای اساسی هستیم و خودتان می‌دانید این مشکلات با یک ماه و 2 ماه درست نمی‌شود.حرف‌های امروز من کمی زود است ولی اول باید انتخاب شویم تا بتوانیم کارهایمان را پیاده کنیم.

وی یادآور شد: از کسانی که بخواهند کمک کنند استفاده می‌کنیم. البته یکسری دوستان مطالب را رنگی کردند ولی وقتی بحث فدراسیون پیش می‌آید رنگ‌ها کنار می‌رود و ما دنبال برنامه های رنگی نیستیم. قطعا کسانی که بتوانند به ما کمک کنند در کنارمان حضور خواهند داشت.

کریمی در خصوص تجربه مدیریتی خود و انتقادات از وی به خاطر سابقه کم مدیریتی گفت: اساسنامه این اجازه را به من و امثال من داده و حتما این اساسنامه روی اصول بوده است که ثبت نام کردم. حرف و حدیث همیشه وجود دارد، یکسری انتقاد می‌کنند و اکثریت هم حمایت کردند. بالاخره ما هم باید وارد گود شویم اما صحبت کمی زود است، ان شاالله صلاحیت‌ها تائید شود و بعد مفصل حرف می‌زنیم.

بازیکن اسبق تیم ملی در خصوص برنامه هایش عنوان کرد: از روزی که ورود کردیم تصمیم گرفتیم برنامه‌های خوبی را مهیا کنیم و در روزهای آتی همه چیز را مفصل اعلام می کنیم. هر کسی دوست داشت دنبال فوتبال پاک و شفافیت و فوتبال سالم  باشد حتما به ما رای می‌دهد. هر کسی هم دوست دارد به  فردی دیگر رای بدهد این کار را می‌کند.

خبرنگاری در خصوص بدهی فدراسیون به شرکت شستا سوال کرد که کریمی عنوان کرد: این سوالات را الان نباید از من بپرسید. اگر به عقب برگردید گفتم که فدراسیون مشکل اقتصادی و حتی داوری دارد. ما شرایط خوبی را در لیگ مشاهده نمی‌کنیم. هر زمان جایگاه را به دست بیاورم آن زمان در مورد این مسائل حرف می‌‌زنم. اجازه بدهید ثبت نام من رسمی شود شاید اصلا رسمی نشود.

کریمی در پاسخ به این سوال که یا با اقدام امروز مربیگری را کنار گذاشته است عنوان کرد: من کلا چند وقت است این تصمیم را گرفتم و ثبت نام من در فدراسیون استارت کارم در مدیریت است و با توجه به فاصله‌ای که در مربیگری برایم افتاده دیگر علاقه‌ای به مربیگری ندارم.

وی در خصوص اینکه آیا در انتخابات تائید می‌شود یا خیر گفت: خدا کند و ان شاالله تائید شوم.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص اینکه ممکن است روزی مدیریت پرسپولیس را قبول کند گفت: مدیریت پرسپولیس را نمی‌دانم ولی معلوم نیست در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد. من با مدیران بزرگی در ایران و خارج کار کردم ولی باید ببینیم چه اتفاقی رخ می‌دهد.

کریمی در پاسخ به این سوال که آیا برای این انتخابات لابی هایی صورت گرفته است یا خیر اظهار داشت: من که به همین شکلی که می‌بینید آمدم ولی این موضوع سالهای گذشته اتفاق افتاده است. یک عده هم می‌گویند علنا به ما زنگ زده‌اند و توصیه می کنند ولی نهادهای نظارتی باید به این مسائل ورود کنند. اگر تا روز رای گیری زنده باشم در انتخابات شرکت می کنم و هر کسی رای آورد برایش آرزوی موفقیت می‌کنم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است به جز مهدوی‌کیا و دقیقی با افراد دیگری همکاری کند گفت: قطعا همینطور است چون کار،کار کوچکی نیست که با 2-3 نفر جلو برویم. حتما کسان دیگری هم هستند که به جمع ما اضافه می‌شوند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzv5n

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 نوازی: بی‌ثباتی در کادر فنی مشکل اصلی استقلال است