تاریخ انتشار: 1399/10/21 17:46
کد خبر: 46630

نعره شیر‌های آبی/ شهرآوردی که باید مال استقلال باشد

روز دوشنبه روز اثبات تفکرات محمود فکری خواهد بود.
نعره شیر‌های آبی/ شهرآوردی که باید مال استقلال باشد

ورزشگاه آزادی ۲۲ دی‌ماه میزبان حساس‌ترین دیدار نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ بیستم خواهد بود و تیم استقلال، صدر‌نشین لیگ بیستم به مصاف تیم رده دهمی پرسپولیس خواهد رفت.

آبی‌پوشان پایتخت پس از پشت‌سرگذاشتن ناهماهنگی‌های ابتدای فصل حالا با دو برد پیاپی بدنبال رسیدن به سومین پیروزی خود هستند و عزمشان را جزم کرده‌ تا خط بطلانی بر تمامی این سالهای کابوس‌وار بکشند و آسمان فوتبال را بار دیگر آبی کنند.

شاگردان فکری که به یک هارمونی مناسبی دست‌پیدا کرده‌اند باید  بیش از هر زمان دیگری برای شکست دیگر تیم پایتخت تلاش کنند و توان فنی خود را به رخ دیگر مدعیان بکشند.

پس از شکست گل‌گهر مدعی در هفته نهم حالا زمان آن رسیده تا پسران آبی دیگر مدعی لیگ را با شکست بدرقه کند.

با پیروزی در دربی، ۸۰ درصد راه قهرمانی نیم‌فصل برای استقلالی‌ها طی شده و هواداران  خیالشان از پوشیدن قبای صدرنشینی تیمشان راحت می‌شود.

با توجه با شرایط نامناسب اردوگاه رقیب، آرامش در خطوط دفاعی و میانی و زهردار بودن  خط حمله تیم استقلال می‌تواند روزی رویایی را برای آبی‌ها رقم بزند ۲۲ دی ماه را در تاریخچه دربی ماندگار کند.

تمرکز، عدم شتاب‌زدگی و اجرای دستورات محمود فکری در روز مسابقه کلید موفقیت استقلال خواهد بود و اتفاقات حاشیه نباید مانع اجرای برنامه‌های کادر فنی این تیم شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbpdd

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شجاعی و آقایی در پرسپولیس رقیب شدند