تاریخ انتشار: 1399/11/03 12:26
کد خبر: 45797

پاس گل آزمون در اولین بازی ۲۰۲۱ +عکس

ملی‌پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ در دیدار تدارکاتی تیمش یک پاس گل داد.
پاس گل آزمون در اولین بازی ۲۰۲۱ +عکس

 تیم فوتبال زنیت سنت‌پترزبورگ که از وقفه مسابقات لیگ برتر روسیه استفاده کرده و اردوی آماده‌سازی خود را در امارات برگزار می‌کند، در نخستین مسابقه تدارکاتی به مصاف قهرمان لتونی رفت.

زنیت سنت‌پترزبورگ که آخرین مسابقه خود را ۳۵ روز قبل در هفته نوزدهم لیگ برتر روسیه انجام داد و با برتری ۳ بر یک برابر اسپارتاک مسکو صدرنشین ماند، عصر دیروز در دیداری دوستانه مقابل تیم ریگا لتونی قرار گرفت و نخستین بازی خود در سال ۲۰۲۱ را انجام داد.

 

تیم فوتبال زنیت در این بازی تدارکاتی که در کمپ اختصاصی باشگاه الشباب امارات در دبی برگزار شد، سردار آزمون را از ابتدا در ترکیب داشت و موفق شد به پیروزی ۴ بر صفر دست پیدا کند.

سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی زنیت سنت‌پترزبورگ که در آخرین مسابقه رسمی تیمش مقابل اسپارتاک مسکو یک گل به ثمر رسانده و به صدر جدول گلزنان لیگ برتر روسیه صعود کرده بود، در جریان دیدار تدارکاتی برابر ریگا لتونی، گل اول تیمش را با چرخش داخل محوطه جریمه حریف و پاس در عرض به سباستین دریوسی داد تا او با شوت زمینی در دقیقه ۳۴ این بازی گلزنی کند.

یاران آزمون دو روز دیگر در دومین مسابقه تدارکاتی تعطیلات زمستانی به مصاف پاختاکور، قهرمان لیگ برتر و جام حذفی ازبکستان خواهند رفت و پس از آن هم سه بازی دوستانه دیگر در دستور کار دارند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3668xj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نیمکت نشینی سردار آزمون مقابل دینامو مسکو