تاریخ انتشار: 1399/11/03 14:07
کد خبر: 45791

یک شرکت بزرگ عمرانی اسپانسر تیم شهرخودرو شد

قرارداد جدید اسپانسری باشگاه شهرخودروی خراسان و شرکت گسترش عمران ملل امضا شد.
یک شرکت بزرگ عمرانی اسپانسر تیم شهرخودرو شد

به گزارش  خبرگزاری فرتاک ورزشی، مدیران باشگاه شهرخودرو پس از بررسی شرایط در نهایت برای انتخاب و عقد قرارداد با یکی از بزرگترین شرکت های فعال در عرصه ساختمانی و عمرانی کشور  بعنوان حامی مالی به توافق نهایی رسیده و قراردادی یک ساله امضا کردند.

در راستای سیاست های فرهنگی و انجام مسئولیت های اجتماعی موسسه مالی – اعتباری ملل و بنا به تاکید مدیریت محترم عامل موسسه جناب آقای دکتر جوادی مبنی بر حمایت از امر ورزش و توسعه ورزش حرفه ای در استان و همچنین  ایجاد فضای نشاط آور در جهت دوری از ناهنجاریهای اجتماعی برای جوانان و همچنین اهداف ترسیم شده اقتصادی دکتر غفور خرامهر مدیرعامل گروه توسعه اقتصاد ملل ، شرکت گسترش عمران ملل برای حمایت مالی و معنوی از "شهرخودرو" تنها نماینده فوتبال خراسان در لیگ برتر کشور و استفاده از توان و ابزار تبلیغاتی ورزش پیشقدم شد و پس از مذاکرات انجام شده ، قرارداد همکاری بین دکتر خرامهر بعنوان رییس هیات مدیره گسترش عمران ملل و دکتر فرهاد حمیداوی مالک و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرخودرو به امضا رسید .  

شرکت گسترش عمران ملل ، وابسته به گروه توسعه اقتصاد ملل ( موسسه مالی – اعتباری ملل ) بوده که پروژه های عظیم و بزرگ موسسه مالی اعتباری ملل در شهرهای مشهد ، تهران ، کرمان و .... توسط این مجموعه واگذار و بفروش می رسد .

از جمله پروژه های بسیار دیدنی و زیبای این گروه می توان به برج هتل – مسکونی درنیکا در مشهد ، مجتمع تجاری تفریحی برلیان ملل در کرمان و یا مجتمع اداری – مسکونی یاقوت کرمان اشاره نمود که با توجه به موقعیت جغرافیایی ، متریال ساخت و امکانات به روز طبق آخرین متد و تکنولوژی دنیا با بهره گیری از نقشه های ایده آل در متراژهای مختلف این پروژه ها ،   کارشناسان حوزه صنعت ساختمان را برای توصیه به سرمایه گذاری ترغیب کرده است .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzjnb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه کشی فصل جدید لیگ برتر فوتسال بانوان انجام‌شد

سهراب و آرزویی که تا به امروز محقق نشده است!
اختصاصی/وعده صعود بختیاری زاده به هواداران خوشه طلایی؛