تاریخ انتشار: 1399/11/06 21:16
کد خبر: 45599

مربی شاهین بوشهر: این تیم پیش از آغاز فصل شرایط سقوط داشته است

مربی تیم فوتبال شاهین شهرداری بوشهر گفت: برای امتیازگیری، قهرمانی و یا سقوط باید پازل آن تشکیل شود که با این وجود شرایط شاهین در پیش از فصل احتمال سقوط داشته است.
مربی شاهین بوشهر: این تیم پیش از آغاز فصل شرایط سقوط داشته است

محسن گلستانی دوشنبه پس از مساوی بدون گل تیمش برابر رایکا بابل در جمع خبرنگاران افزود: تیمی که تنها ۲ هفته مانده به شروع مسابقات مجوز تیم‌داری، مربی، بازیکن از فصل قبل نداشته باشد با چنین وضعیتی پازل تیم برای سقوط است.

وی بیان کرد: باید انتظارها متناسب با واقعیت‌ها و به دور از احساسات باشد زیرا همه دوست دارند همه بازی‌ها را ببریم و به لیگ برتر صعود کنیم ولی باید واقعیت‌ها را نیز در نظر گرفت.

گلستانی ادامه داد: شاهین زمانی که اقدام به گرفتن بازیکن کرد همه بازیکنان‌ها تیم‌های خود را انتخاب کرده بودند و حتی برای تست‌گیری نیز شمار بازیکنان به حد نصاب نمی‌رسید.

وی ادامه داد: مردم می‌خواهند تیم‌داری شود ولی ساختار باشگاه‌داری ساختار مناسبی نیست زیرا در سال گذشته دو تیم فوتبال استان بوشهر به دسته پایین‌تر سقوط کردند.

گلسانی عنوان کرد: با توجه به مشکل‌های ساختاری اگر چهار تیم بوشهر در لیگ برتر وجود داشت از چهار تیم سقوطی نیز بدون شک باز هر چهار تیم از استان بودند.

 وی افزود: اکنون همه انتظار دارند شاهین با وجود همه مشکلاتی که داشت در برابر تیم‌هایی با شرایط متفاوت مقابله کند و آنها را برای صعود به لیگ برتر از پیش رو بردارد.

گلستانی دامه داد: تیمی که ازلیگ برتر سقوط می‌کند با توجه به فشار روانی ناشی از سقوط شرایط سقوط مجدد دارد که این رویه سال‌های قبل نیز برای تیم‌هایی مانند گهر درود و برق شیراز رقم خورده است.

وی اظهار داشت: شاهین در ابتدای فصل زمان طراحی برای نقل و انتقالات را انجام داد و هر مربی دیگری جز فراز کمالوند بود شاید موفق به جذب ۱۵ بازیکن نیز نمی‌شد.

مربی تیم شاهین شهرداری بوشهر در ارتباط با تساوی تیمش برابر رایکا بابل اظهار داشت: شاهین در خط حمله کمبود بازیکن دارد و همان طور که در قبل هم گفته شده برای بهبود نتیجه‌گیری باید نسبت به رفع آن اقدام کند.

گلستانی همچنین با انتقاد از تیم داوری اظهار داشت: با وجودی که تیم حریف حدود نیم ساعت روی زمین خوابیده بود ولی داور تنها پنج دقیقه وقت اضافه اعلام کرد که این میزان دقیقه وقت اضافه می‌تواند تنها برای تعویض بازیکنان باشد.

 گلستان یادآور شد: داوران امسال در هر لیگی هر طور که بخواهند قضاوت می‌کنند.

شاهین بوشهر با این مساوی ۱۴ امتیازی شد و به رده دوازدهم جدول رفت و تیم رایکا بابل نیز ۱۶ امتیازی شد و به رده هفتم جدول صعود کرد.

شاهین شهرداری بوشهر در هفته دوازدهم رقابت‌ها به مصاف استقلال خوزستان و تیم رایکا بابل نیز در خانه به مصاف فجر شهید سپاسی شیراز می‌رود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48lalw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


داوود مهابادی پاسخگو باشد؛ ماجرای حضور بازیکنان برق جدید در شهرداری ماهشهر چیست؟!
اختصاصی فرتاک ورزشی|

کم تجربگی مازیار زارع خودش را نشان داد!
پیروزی هایی که در نیمه دوم از دست می‌رود؛