تاریخ انتشار: 1399/11/07 17:35
کد خبر: 45552

سعید آذری: امیداورم در پرونده بلبلی CAS به نفع ما رای بدهد/تکلیف میزبانی پس از قرعه‌کشی مشخص می‌شود

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان گفت: تکلیف میزبانی ما در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا بعد از قرعه‌کشی ۸ بهمن مشخص می‌شود.
سعید آذری: امیداورم در پرونده بلبلی CAS به نفع ما رای بدهد/تکلیف میزبانی پس از قرعه‌کشی مشخص می‌شود

سعید آذری، درباره اینکه آیا تکلیف میزبانی فولاد خوزستان و شهر اهواز برای مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا مشخص شده است یا خیر؟ اظهار داشت: هنوز تکلیف این مسئله مشخص نیست. همه چیز در این خصوص به قرعه کشی ۸ بهمن بستگی دارد. آنجا مشخص می‌شود که ما میزبانی می کنیم یا خیر.وی ادامه داد: مشکلی بابت میزبانی نداریم و همه چیز در اهواز فراهم است. مشکلی هم از بابت رعایت پروتکل های بهداشتی نیست اما همه چیز به قرعه‌کشی مربوط است.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان درباره پیروزی روز گذشته تیمش مقابل ماشین‌سازی تبریز گفت: فکر می کنم تیم ما کم کم به هماهنگی لازم رسیده است و می‌توانیم به تیم امیدوار باشیم. پیروزی روز گذشته برای ما بسیار مهم بود چون کمی تحت فشار بودیم بالاخره کار کردن در خوزستان کمی سخت است و متفاوت؛ اما برد دیروز خیلی به ما کمک کرد.آذری خاطرنشان کرد: بازی کردن در هوای منفی ۸ درجه تبریز واقعا سخت بود آن هم برای تیم ما که از یک هوای متعادل در خوزستان به تبریز رفته بود. مستحق پیروزی در بازی روز گذشته بودیم از همین رو باید یک تشکر از جواد نکونام و همه داشته باشم البته تشکر ویژه از همه هواداران محترم فولاد دارم که پای تیمشان ایستاده‌اند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا فولاد آمادگی را دارد تا در پلی آف لیگ قهرمانان آسیا به میدان برود؟ گفت: تا روزی که پلی‌آف برگزار می‌شود یعنی ۱۸ فروردین چند ماه زمان داریم و قطعا تا آن موقع کاملا آماده می‌شویم. منتظر هستیم تا رای دادگاه CAS در پرونده «محمد بلبلی» هم اعلام شود و پنجره نقل و انتقالاتی ما هم باز شود تا بتوانیم بازیکن جدید بگیریم.

مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان در پاسخ به این سوال که چقدر امیدوار است برنده دادگاه CAS در پرونده بلبلی باشد؟ تاکید کرد: آنطور که می دانم طرف ما هزینه اعاده دادرسی را به CAS واریز نکرده و دادخواست هم نفرستاده اما ما هم هزینه را دادیم و هم دادخواست خوبی تنظیم کردیم. امیدوارم که بتوانیم برنده این پرونده باشیم هر چند که شواهد این مسئله را نشان می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gbkw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل فولاد : ساختار جدید را هر کس طاقت ندارد، نیاید تماشای تلاش ما