تاریخ انتشار: 1399/11/08 17:52
کد خبر: 45495

حضور سعید آذری در تمرین ذوب آهن، خبری در راه است؟

مدیرعامل باشگاه فولاد در سفر به اصفهان در تمرین عصر امروز ذوب آهن حاضر شد.
حضور سعید آذری در تمرین ذوب آهن، خبری در راه است؟

به گزارش خبرگزاری فرتاک ورزشی؛ باشگاه ذوب آهن در ماه‌های اخیر درگیر حواشی و مشکلات داخلی زیادی بوده که منجر به تیره شدن روابط میان کادر مدیریتی و کادرفنی این تیم شده و طرفین صحبت‌هایی علیه یکدیگر داشتند که بعید به نظر می‌رسد این رابطه دوباره مثل سابق حسنه شود.

سعید آذری، مدیرعامل سابق باشگاه ذوب آهن که دوران موفقی در این تیم سپری کرده بود در تمرین عصر امروز این باشگاه  حاضر شد و دیدار و گفتگویی با رحمان رضایی داشت.

حضور آذری در تمرین گاندوها از آن جهت که او در حال حاضر مسئولیت مدیریت باشگاه فولاد خوزستان را بر عهده دارد عجیب و جالب توجه به نظر می‌رسد.

در حالیکه در چند هفته اخیر صحبت از برکناری رحمان رضایی و تغییر سرمربی ذوب آهن مطرح بوده امروز در تمرین این تیم اتفاقی افتاد که احتمال دارد به جای تغییر سرمربی، شاهد تغییر در مدیریت باشگاه باشیم. مشکلات حال حاضر باشگاه ذوب آهن باید دید خبرهایی از بازگشت آذری به اصفهان و مدیریت این باشگاه مطرح شده یا صرفاً یک دیدار دوستانه بوده است.

ضمن اینکه اختلافاتی میان آذری و مدیران باشگاه فولاد هم وجود دارد که شائبه قطع همکاری را تقویت می‌کند.

از سوی دیگر شایعاتی مبنی بر نارضایتی آذری از عملکرد نکونام شنیده می‌شود و می‌توان از جهت دیگر صحبت او و رضایی را به حضور سرمربی گاندوها در اهواز ربط داد.

خبرنگار ورزشی؛ امید قاسمیان


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zbpna

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حسینی: نباید به هر شیوه غیراخلاقی برنده شد/ بازیکنان به دنبال تقلب نباشندهستند

شاگردان کاظمی مغلوب نساجی مازندارن شدند
دومین شکست بادران در دیدارهای تدارکاتی؛