تاریخ انتشار: 1399/11/14 12:02
رامین محمدیان سرمربی تیم شهید اورکی اسلامشهر؛
کد خبر: 45276

به بلوغ تاکتیکی رسیدیم/با احترام به تمامی تیم به هیچ تیمی امتیاز نخواهیم داد

رامین محمدیان سرمربی جوان تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر عنوان کرد.
به بلوغ تاکتیکی رسیدیم/با احترام به تمامی تیم به هیچ تیمی امتیاز نخواهیم داد

به گزارش فرتاک ورزشی رامین محمدیان سرمربی جوان تیم فوتبال شهید اورکی اسلامشهر که در اولین فصل حضورش به عنوان سرمربی نتایج درخشانی را به همراه تیم شهید اورکی کسب کرده است و این تیم را در پایان هفته پنجم صدرنشین گروه مرگ مسابقات معرفی کرده است انتظارات را از این تیم بومی بالا برده ، محمدیان در گفتگویی اختصاصی با خبرنگار ما از برنامه های تیمش در آینده گفت:

محمدیان در ابتدای صحبت هایش عنوان کرد: در هفته های ابتدایی با این وجود که نتایج قابل قبولی را کسب کردیم اما هنوز شکل واقعی تیم ما را ندیده بودین و به قطعیت میتوانم بگویم به بلوغ تاکتیکی رسیدیم و تیم واقعی اورکی را از این هفته دیدیم و با احترام به تمام تیم های حریف به هیچ تیمی امتیاز نخواهیم داد.

محمدیان در خصوص قرار گرفتن تیم شهید اورکی در گروه مرگ لیگ دسته سوم نیز گفت: خوشحالم که در سخت ترین گروه این مرحله قرار گرفتیم زیرا این اتفاق  باعث میشود به چالش کشیده بشویم و قطعا صعود کنندگان از این گروه مدعی صعود به لیگ دو نیز خواهند بود و انشاءالله ما یکی از صعود کنندگان هستیم.

محمدیان در خصوص بازی تیمش برابر مردانپاشا البرز عنوان کرد: در خصوص بازی برابر مردانپاشا البرز نیز باید بگویم تیم حریف از لحاظ فنی حرفی برای گفتن نداشت و به نظرم قصد داشتند بازی را به حاشیه بکشند و نتیجه بگیرند که خوشبختانه نتوانستند! و برای تیم مردانپاشا در ادامه را آرزوی موفقیت دارم و توصیه میکنم به مسائل فنی برسند تا مسائل حاشیه ای!

محمدیان در پایان اظهار داشت : از تمام بازیکنانم و عوامل کادرفنی و مدیریت باشگاه با قدمت شهید اورکی اسلامشهر تشکر ویژه میکنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39g6vx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سرمربی نود ارومیه از هدایت این تیم استعفا داد