تاریخ انتشار: 1399/11/19 11:04
کد خبر: 45062

اختصاصی/ این "کاکُل" به سرها بدون "تی تی" ها فقط می بازند!/ مسعود راننده شجاعی برای تراکتور نیست

تراکتورتبریز سومین باخت متوالی خانگی را متحمل شد تا تیم پرهزینه تبریزی از کورس قهرمانی عقب بیفتد و به میانه های جدول سقود کند. این نتایج در حالی به دست آمده که نشان می دهد، اگر این تیم یار دوازدهم(تی تی ها) را نداشته باشد، راحت امتیاز می دهد!
اختصاصی/  این "کاکُل" به سرها بدون "تی تی" ها فقط می بازند!/ مسعود راننده شجاعی برای تراکتور نیست

مدیران تراکتور تبریز، فکر می کردند، با کنار گذاشتن علیرضا منصوریان و آوردن مربیان لیگ یکی ( مثل چمنیان و علی دوستی مهر) شرایط بهتری پیدا می کنند و مدعی قهرمانی می شوند، ولی این اتفاق رخ نداد و همان چند مسابقه (آن هم جرقه‌ای) نتیجه گرفتند و مجددا به سمت باخت های متوالی روی آوردند! آن هم باخت های خانگی که هواداران انتظار چنین نتایجی را از تمیمشان نداشتند. شکست مقابل آلومینیوم تازه به لیگ برتر آمده، پرسپولیسی که هنوز آسیب پذیر نشان داده و به سختی امتیاز می گیرد و همچنین باخت سنگین برابر استقلال که قطعا هیچ هوادار تبریزی دوست ندارد، تیمش در خانه به سرخابی ها امتیاز دهد و مسابقات شش امتیازی را واگذار کند. البته در حال حاضر همه کاره تراکتوری ها مسعود شجاعی است که هم به عنوان بازیکن و هم به عنوان سرمربی قرمزهای تبریزی را هدایت می کند. او به جز این، کاپیتان تیم نیز محسوب می شود که انتظار بیشتری از مرد کهنه کار می رود.

شجاعی در چند بازی اخیر انقدر بد بازی کرده که اگر یک مربی خوب بالای‌ سرش بود، قطعا به او میدان نمی داد تا هم پر اشتباه بازی نکند و هم به دنبال فوتبال نمایشی نباشد! اینکه مسعود شجاعی هنوز هم با این سن و سال به دنبال فوتبال نمایشی و "لایی" انداختن به بازیکنان است، جای تعجب دارد و او باید تیم را به درستی هدایت کند، نه اینکه خودش مشکل اصلی قرمزها باشد!

نکته دیگری که باید به آن اشاره کنیم این است‌ که گرچه ظاهر هر بازیکنی به خودش مربوط می شود و نمی شود ایرادی گرفت، ولی اینکه در یک تیم آن هم در ترکیب یازده نفره، نزدیک به نیمی از بازیکنان موهایشان را از پشت ببندند و شبیه "کاکُل" درست کنند، چندان مناسب نیست و همین اتفاق برای هوادار، برنمی‌تابد که بازیکنان با چنین مدل موهایی وارد زمین مسابقه شوند و راحت هم ببازند!

 اما فارغ از این موضوع، بازی های خانگی تراکتور تبریز نیز نشان می دهد که این تیم بدون حضور هوادارانشان (تی تی ها) بی آزادترین تیم داخل خانه است که اگر قرار باشد؛ تا پایان فصل، پرشورها در ورزشگاه یادگار امام (ره) حضور نداشته باشند، همه چیز به کام، تیم های میهمان خواهد شد. حال اینکه چرا بازیکنان تراکتورسازی بدون حضور یار دوازدهم کبریت بی‌خطر هستند، مشخص نیست؟!

 البته این را هم باید یادآور شویم؛ مسوولان باشگاه‌ تراکتور تبریز بزرگترین اشتباهشان برکناری منصوریان بود که تصمیم عجولانه ای گرفتند و در همان شروع لیگ دست به تغییرات زدند تا با دست خودشان تیم را به حاشیه ببرند و حاصل کارشان این باشد که هر تیمی به راحتی به تبریز می رود، با امتارات کامل برمی گردد. مالک تراکتور تبریز که عاشق بلند پروازی است و هر سال کلی مربی و مدیر عامل عوض می کند که تا الان هم رکورد جابه جایی را در اختیار دارد، باید این را هم بداند؛ با کنار گذاشتن مربی و مدیر، قهرمان لیگ نمی شود و اول باید تکلیفش را با این مشکل روشن کند، چون مشاورانش دنبال جیب خودشان هستند تا نفرات مورد نظر را به تیم غالب کنند، نه فکر قهرمانی قرمزهای تبریزی که در این چند سال نمونه های زیادی را شاهد بودیم و متوجه نشدیم چه کسانی در تراکتورسازی تصمیم گیرنده هستید؟!

به قلم علی مسعودی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3npx6g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضایت منصوریان از چمن یادگار امام