تاریخ انتشار: 1399/11/19 11:52
کد خبر: 45061

درخواست نساجی ؛ رای نهایی را صادر کنید

باشگاه نساجی منتظر صدور رای نهایی کمیته استیناف در مورد پرونده شکایت از محمود فکری است.
درخواست نساجی ؛ رای نهایی را صادر کنید

باشگاه نساجی موافق رای اولیه که از سوی کمیته تعیین وضعیت صادر شده نیست و بر همین اساس با اعتراض به رای صادره خواستار بررسی پرونده از سوی کمیته استیناف شده است. باشگاه نساجی معتقد است محمود فکری باید 5 برابر قرارداد فصل جاری به انضمام 250 میلیون تومانی که ابتدای فصل از باشگاه نساجی دریافت داشته را به این باشگاه برگرداند. 

 

به نظر می رسد رایی که از سوی کمیته تعیین وضعیت صادر شده 5 برابر قرارداد فصل گذشته بوده است.  این مورد اعتراض باشگاه نساجی در رای صادره است و این باشگاه از کمیته استیناف درخواست کرده به این پرونده سریعتر رسیدگی و رای نهایی را صادر کند. 

 

گفته می شود باشگاه نساجی از حنیف عمران زاده هم شکایت کرده است. قرارداد حنیف هم همانند محمود فکری است و باید 5 برابر غرامت به باشگاه مازنی پرداخت کند. با ادعای باشگاه نساجی مشخص شد محمود فکری هنوز پولی را به باشگاه نساجی پرداخت نکرده است. حتی 250 میلیون تومانی که در ابتدای فصل به عنوان پیش قرارداد دریافت کرده است. 

در صورت صحت ادعای باشگاه نساجی محمود فکری باید 3 میلیارد 750 میلیون تومان و حنیف عمران زاده 750 میلیون تومان به باشگاه نساجی برگردانند.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmx5y

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکایت رسمی باشگاه نساجی از داور دیدار تیمش مقابل پیکان