تاریخ انتشار: 1399/11/23 23:53
کد خبر: 44800

الگوبرداری لیگ دسته سه از جام باشگاههای جهان (عکس)

در یکی از دیدارهای لیگ دسته یک فوتبال کشور شاهد حضور تماشاگران بدون توجه به پروتکل های بهداشتی بودیم.
الگوبرداری لیگ دسته سه از جام باشگاههای جهان (عکس)

شیوع کرونا از سال گذشته باعث شده تا در ورزشگاههای فوتبال جهان به روی تماشاگران بسته شود. برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه ها، طی ماه های اخیر تصمیم گیری های بسیاری شده اما هنوز نتیجه گیری خاصی در این مورد شاهد نبوده ایم و جز معدود بازی هایی که درصد کمی از ورزشگاه با رعایت شدید پروتکل های بهداشتی به هواداران اختصاص داده شده، هنوز بازی های فوتبال در لیگ های سراسر دنیا بدون تماشاگر برگزار می شود.

 

لیگ برتر فوتبال ایران هم از این قاعده مستثنی نیست و هنوز تصمیمی برای بازگشت تماشاگران به ورزشگاه اتخاذ نشده است. هر چند زمزمه هایی برای اندیشیدن تدابیری برای تخصیص درصد کمی از سکوها به هواداران به گوش می رسد که البته با توجه به شرایط کنونی به نظر نمی رسد به زودی ها شاهد تحقق آن باشیم.

​البته در جام باشگاههای جهان که امشب در قطر به پایان می رسد، با تأیید وزارت بهداشت قطر و موافقت فیفا و کمیته محلی برگزاری جام جهانی باشگاهها قطر ۲۰۲۰، بلیط برای بیست درصد ظرفیت دو استادیوم احمد بن علی و اجوکیشن سیتی به معرض فروش گذاشته شد و شاهد حضور محدود تماشاگران در نیمه نهایی، فینال و رده بندی مسابقات بودیم.

در چنین شرایطی اما شاهد برگزاری یک دیدار از لیگ دسته سوم فوتبال ایران با حضور بدون محدودیت تماشاگران بودیم. این دیدار در چارچوب هفته ششم لیگ دسته سه در مهاباد برگزار شد. تیم کاویان نقده با توجه به نداشتن ورزشگاه مناسب در این شهر، در ورزشگاه آزادی مهاباد از حریف خود آژند تبریز میزبانی کرد که این دیدار با برتری یک بر صفر میزبان همراه بود.

 

همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید، تماشاگران تیم کاویان که اکثرا هم بدون ماسک هستند، بدون رعایت پروتکل های بهداشتی در ورزشگاه حضور یافته اند و این در حالی است که هنوز مجوزی برای این کار صادر نشده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455zl9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کافو: برزیل و بایرن مونیخ قهرمان جهان می شوند