تاریخ انتشار: 1399/11/28 13:59
کد خبر: 44521

سرمربی تراکتور پس فردا مشخص می‌شود

معاون اجرایی تراکتور می‌گوید که سرمربی تراکتور تا دو روز بعد مشخص خواهد شد.
سرمربی تراکتور پس فردا مشخص می‌شود

 علیرضا رحیمی معاون اجرایی تیم فوتبال تراکتور در روزهای اخیر به عنوان فردی فعال در رسانه ها مطرح شده است. او که حالا نفر اول اجرایی باشگاه در امور ورزشی محسوب می‌شود، در خصوص وضعیت کادرفنی تراکتور عنوان کرد: برای کادرفنی اولویت اول و اصلی ما این است که آقای مسعود شجاعی مسئولیت سرمربیگری را قبول کند و ما بتوانیم با قراردادی طولانی و سه چهار ساله، با او ببندیم تا بتواند تیمش را درست کند. یعنی 3-4بازیکن بخرد و برای سال های مختلف برنامه داشته باشد و برویم برای قهرمانی آسیا.

 

 

 

وی افزود: شجاعی کسی است که در لالیگا بوده و استقلالی - پرسپولیسی نیست. کاریزمای زیادی دارد و در تمرینات هم من دیدم تجربه و استعداد زیادی دارد و دوره های مربیگری را هم طی می‌کند. البته ما در کنار این موضوع در تلاش هستیم کادرفنی را تقویت کنیم. من از آقای چمنیان تشکر می‌کنم اما قصد داریم یک کمک جدید برای آقای شجاعی بیاوریم. اما این خواسته ماست و شجاعی هم خواسته خودش را دارد؛ این که فعلا می‌خواهد بازی کند و همچنین شرایط خاصی در باشگاه حکمفرما شود.

 

رحیمی با اشاره به شجاعی گفت:الان در بازار ایران یا مربیان تیم دارند یا این که مربیان آزاد را که می‌بینیم، با احترام، شجاعی از آن ها بهتر است. اما شاید شجاعی مجاب نشود و در این صورت ما به سراغ سرمربی خارجی خواهیم رفت. من حساسیت ها را درک می‌کنم اما شما هواداران خودتان را جای ما بگذارید، نه مربی ایرانی وجود دارد و نه مربی خارجی اجازه حضور دارد و آقای شجاعی هم شرایط خاصی می‌خواهد. اما ما در دو سه روز آینده بحث سرمربی را می‌بندیم؛ یا مسعود شجاعی با یک کمک مربی و بدنساز (که ما از آن راضی نیستیم) یا این که یک سرمربی خارجی بیاوریم و فدراسیون را مجاب کنیم قبول کنند.

 

او درباره گزینه های موجود اظهار داشت: ما با آقای فرکی و مجیدی مذاکره نکرده ایم. ما اعتقاد داریم که وقتی لیکنز و توشاک را آوردیم بقیه هم در همین سطح باشند. مثلا آقای تقوی سرمربی خوبی بود اما موانعی هست که نمی‌تواند بیاید.

 

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xelxq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اوستو: بوسنی حتی یک موقعیت هم مقابل ایران نداشت