تاریخ انتشار: 1399/11/30 13:51
کد خبر: 44412

ابراهیمی گل چهارم را به پرسپولیس می‌زند؟

سرمربی آبی پوشان سیرجانی طی سه هفته گذشته در خط دفاعی چالش های زیادی را پیش رو داشته ولی روز آینده و در مصاف با پرسپولیس شرایط خوبی برای انتخاب نفرات خود دارد.
ابراهیمی گل چهارم را به پرسپولیس می‌زند؟

پس از اینکه محرومیت دو جلسه ای آرمین سهرابیان خاتمه پیدا کرد، علیرضا ابراهیمی دیگر مدافع میانی گل گهر به دلیل چهار کارته شدن از دسترس امیرقلعه نویی خارج شد، ولی حالا و در دیدار برابر پرسپولیس شرایط از این حیث در اردوی آبی های سیرجانی بسیار خوب است و امیرقلعه نویی سه مدافع میانی آماده را برای حضور در ترکیب اصلی در اختیار دارد که علیرضا آرتا، سهرابیان و علیرضا ابراهیمی هستند.

 

فصل گذشته که ابراهیمی با ثبت 6 گل، گلزن‌ترین مدافع میانی لیگ برتر شناخته شد، در کنار بازی موثر در فاز دفاعی و تاثیرگذاری در بقای تیمش در لیگ برتر، در دو دیدار رفت و برگشت مقابل پرسپولیس ۳ بار و سه مسابقه با استقلال، ماشین‌سازی و نساجی مازندران موفق به گلزنی شد تا در پایان فصل آمار گل بهتری نسبت به سایر مدافعان داشته باشد.


ابراهیمی حالا بار دیگر فرصت حضور در ترکیب اصلی را در یکی از سرنوشت ساز ترین بازی های فصل برای تیمش در اختیار دارد و امیدوار است بار دیگر شرایط برای او در مصاف با سرخپوشان پایتخت خوب پیش برود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lyow6

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیزاده: برد حق پرسپولیس بود/ داوران هوای تیم‌های پایتخت را دارند