تاریخ انتشار: 1399/12/01 14:21
کد خبر: 44377

رزاق‌پور: تراکتور برای برگشت من نامه زده اما تکلیفم مشخص نیست

مدافع تیم فوتبال ماشین سازی تبریز گفت: تنها 20 درصد از قراردادهایمان را گرفته‌ایم و قولی در مورد واریز پول داده نشده است.
رزاق‌پور: تراکتور برای برگشت من نامه زده اما تکلیفم مشخص نیست

ابوالفضل رزاق‌پور، در خصوص وضعیت تیم ماشین سازی تبریز اظهار داشت:‌ بعد از بازی مقابل صنعت نفت آبادان سه روز استراحت داشتیم و الان هم سه روز است که منتظریم خبر از سرگیری تمرینات را اعلام کنند. آنطور که گفته‌اند قرار است از یکشنبه تمرینات شروع شود.

مدافع ماشین سازی در مورد شرایط مالی گفت:‌ شرایط مالی همان است که قبلا بوده، پیش از بازی با صنعت نفت، پرداختی‌ها را به 20 درصد رساندند و البته بعضی از بازیکنان هم از این مقدار کمتر گرفتند. تا شروع اولین بازی نیم فصل دوم باید به 50درصد برسانند اما هنوز خبری نیست. همه ما مشکلات مالی داریم و روی این پول حساب باز کرده‌ایم. امیدواریم هرچه زودتر پرداخت شود.

رزاق‌پور که به صورت قرضی در ماشین‌سازی بازی می‌کند، در مورد موضوع بازگشت به تراکتور اظهار داشت: تا جایی که من اطلاع دارم باشگاه تراکتور به ماشین سازی نامه زده تا به این تیم برگردم. من هم منتظر هستم تکلیفم مشخص شود و بدانم باید چکار کنم. ظاهرا کسی در باشگاه ماشین سازی نبوده که پاسخ این نامه را بدهد اما مطمئنا هماهنگی‌های لازم انجام می‌شود. دوست دارم هرچه زودتر وضعیتم مشخص شود. چند پیشنهاد دیگر هم دارم ولی الان نمی‌دانم باید در تمرین ماشین‌سازی حاضر شوم یا به تراکتور بروم.

رزاق‌پور در مورد اینکه آیا با سعیداخباری سرمربی ماشین‌سازی گفت‌وگویی داشته، عنوان کرد:‌ صحبت جدیدی با او نداشتم. بعد از آخرین بازی که خداحافظی کردیم، قرار بود برگردد و تمرینات را بعد از چند روز استراحت شروع کنیم. الان بازی‌ها چند روز عقب افتاده و توفیق اجباری شده که تیم‌ها بیشتر استراحت کنند.

مدافع ماشین سازی در خصوص اینکه آیا طی چند روز اخیر از مدیریت باشگاه کسی با اعضای تیم صحبت کرده، گفت: ما کسی را ندیدیم. مدیراجرایی تیم علیزاده است و شخص دیگری را هم نمی شناسیم. مدتی هم حسین خطیبی به عنوان مدیرفنی در کنار تیم بود ولی برای بازی آخر او را هم ندیدیم. در کل خودمان هستیم و خودمان، امیدوارم حالا که برد خوب و روحیه بخشی مقابل صنعت نفت به دست آوردیم به تیم رسیدگی کنند.

وی در مورد اینکه آیا صحبت و قولی برای تزریق پول و پرداخت حق و حقوق بازیکنان مطرح شده، اظهار داشت:‌ مسئولان باشگاه خودشان می‌دانند که در این وضعیت اقتصادی کشور، بازیکنان که تنها منبع درآمدشان همین فوتبال است دچار مشکل هستند. قولی در مورد واریز پول داده نشده، ما فعلا منتظریم ببینیم تمرین چه زمانی شروع و تکلیف تیم چه می‌شود. بحث مالی مطرح نبوده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2advyy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


یاسر فیضی:سرعت من هدیه خداوند است
با پیروزی مقابل ملوان دوباره مدعی می شویم