تاریخ انتشار: 1399/12/03 14:37
کد خبر: 44250

رافت: آستارا سه گمرک دارد ولی مشکل مالی داریم/ کل بودجه تیم ما به اندازه یک بازیکن لیگ برتری نیست

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا گفت: بودجه کل تیم ما حدود 4 میلیارد تومان است که اندازه یک بازیکن لیگ برتری هم نیست، امیدوارم مسئولین این بچه‌ها را تنها نگذارند.
رافت: آستارا سه گمرک دارد ولی مشکل مالی داریم/ کل بودجه تیم ما به اندازه یک بازیکن لیگ برتری نیست

پایان رافت در خصوص پیروزی شهرداری آستارا مقابل استقلال خوزستان و صعود این تیم به رتبه دوم لیگ آزادگان اظهار داشت: خدا را شکر تیم ما روند رو به رشدی دارد. بازیکنان در چند هفته اخیر شرایط خوبی داشتند و تمرینات بسیار خوبی پشت ‌سر می‌گذارند. آنها خیلی مشتاقند و انرژی دارند. دوست دارند هر روز یک چیز جدید یاد بگیرند و به تیم کمک کنند. از این بابت به تیمم تبریک می‌گویم. 

وی ادامه داد: در هر بازی میل به برد، تلاش و فداکاری در وجود آنها موج می‌زند که این مساله کار را برای حریفان خیلی سخت می‌کند. در تیم ما بچه‌ها همدل و صمیمی هستند و از این بابت خوشحالیم، آنها مزد تلاش‌شان را می‌گیرند. من این برد را به بازیکنان، خانواده‌هایشان و مردم آستارا تبریک می‌گویم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا در خصوص شرایط تیمش تصریح کرد: ‌از روزی که آمدیم نظم و انضباط را در تیم پیاده کردیم. سعی کردیم بچه‌ها نظم تیمی را در قالب کار تاکتیکی انجام بدهند. آنچه ما از آنها می‌خواهیم را در تمرینات و مسابقات به نحو احسن انجام می‌دهند. تنها مشکل ما مثل سایر تیم‌ها مشکل منابع مالی است و متأسفانه در این زمینه خیلی دچار کمبود هستیم. مسئولان باشگاه به ما قول دادند که این مشکل برطرف شود. امیدواریم زحمات بچه‌ها بدون پاداش نماند که روز به روز تیم‌مان بهتر شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیمش را مدعی صعود به لیگ برتر می‌داند، اظهار داشت:‌ فعلاً نه، هنوز هفته پانزدهم است و چیزی تمام نشده، سخت تلاش و کار می‌کنیم تا بتوانیم بازی به بازی امتیاز جمع کنیم. به خدا توکل داریم و امیدواریم این اتفاق بیفتد ولی نباید توقع را بالا ببریم. از روز اول که آمدیم شرایط تیم را می‌دانستیم. سعی کردیم مرحله به مرحله و بازی به بازی، بازیکنان به شرایط بهتری برسند. امیدوارم مشکل مالی برطرف و پول به موقع تزریق شود تا شرمنده بازیکنان نباشیم. 

رافت تصریح کرد: ما شهرستانی هستیم و امکانات‌مان واقعاً محدود است. آستارا پیشانی نظام است. از مسئولین می‌خواهم این بچه‌ها را تنها نگذارند. آنها بچه‌های خود ما و واقعا آیندگان این فوتبال هستند. در تیم ما چند جوان بسیار خوب حضور دارند. باید از این جوانان حمایت شود و با تزریق منابع مالی به ما کمک کنند تا بتوانیم با بردهای بیشتر مردم آستارا را بیشتر خوشحال کنیم.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا با اشاره به بودجه کم این تیم گفت: بودجه کل تیم ما حدود 4 میلیارد تومان است که اندازه یک بازیکن لیگ برتری هم نیست. امیدوارم مسئولین شهر و کسانی که می‌توانند، به این تیم کمک کنند. اگر تیم ما از لحاظ مالی تقویت شود می‌توانیم جایگاه‌مان را در بالای جدول حفظ کنیم. برای حفظ این جایگاه باید خیلی تلاش کرد. یازده نفر درون زمین بازی می‌کنند، 20 نفر باید در کنار آنها و برای پشتیبانی آنها درست کار کنند که بازیکنان در درون زمین با خیال راحت بازی کنند. من هم به کمک همکارانم در کادر فنی و با همراهی کادر پزشکی تلاش می‌کنیم و وقت می‌گذاریم. در کل یک مجموعه خوب داریم که همه زحمت می‌کشند.

وی در خصوص اینکه برای اولین‌بار در فصل جدید تیم شهرداری در ورزشگاه خانگی خودش یعنی وحدت آستارا به میدان رفت، عنوان کرد: این ورزشگاه نواقصی دارد. قبل از بازی به سرمربی استقلال خوزستان گفتم شرمنده‌ام، امکانات این شهر در همین حد است. آستارا یک شهر توریستی است و سه گمرک دارد. یعنی پول فراوانی در این شهر است. جایگاه فوتبال ما نباید این باشد و باید ورزشگاه بسیار زیبای در اینجا ساخته شود.

سرمربی تیم فوتبال شهرداری آستارا  گفت: چه اشکالی دارد به تیم‌های مهمان، فرهنگ، ادب، اقتدار و فوتبال‌مان را نشان بدهیم؟ برد و باخت همیشه در فوتبال وجود دارد. ما دیروز بردیم اما ورزشگاه‌ ما هنوز تکمیل نشده است. در بازی‌های آینده اگر قرار است میزبان باشیم باید امکانات بسیار خوب و در خور نام آستارا داشته باشیم.

رافت در مورد غیبت تماشاگران عنوان کرد: فوتبال بدون تماشاگر مزه ندارد؛ حدود یک سال است که تماشاگران به ورزشگاه‌ها نمی‌روند ولی اگر قرار است پروتکل‌ها رعایت شوند باید برای همه یکسان باشد. مردم خوب کشورمان هم باید تحمل کنند تا این شرایط درست شود. مسئولین هم برنامه‌ریزی می‌کنند تا این اتفاق در آینده رخ دهد. اگر اجازه بدهند 10 درصد و بعد 20 درصد به ورزشگاه‌ها بیایند بهتر است و مردم خوب ایران هم از تیم‌های محبوبشان حمایت می‌کنند و تیم‌ها در بازی‌هایشان روحیه خوبی می‌گیرند.

وی در مورد داوری مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ایران گفت: در این مورد صحبت خاصی ندارم. داوران هم مثل بازیکنان و مربیان اشتباه می‌کنند. عمدی در کارشان نیست و صددرصد سهوی است. داوران قشر زحمتکشی هستند و به امید خدا شرایطشان روز به روز بهتر شود. برای تمام داوران خوب کشورمان آرزوی موفقیت دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2775jn

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شهرداری ماهشهر و بحران خود ساخته / قحطی مدیر در شهر فوتبال خیز
وضعیت در ماهشهر قرمز شد؛