تاریخ انتشار: 1399/12/10 21:02
کد خبر: 43849

اینتر 3 - 0 جنوا؛ پیش به سوی قهرمانی

اینتر با ارائه نمایشی درخشان با سه گل جنوا را مغلوب کرد.
اینتر 3 - 0 جنوا؛ پیش به سوی قهرمانی

اینتر که در هفته های اخیر و در سری آ فوق العاده ظاهر شده، امروز نیز در خانه خود با سه گل از سد جنوا گذشت تا با یک بازی بیشتر نسبت به میلان، فاصله خود را با این تیم به هفت امتیاز افزایش دهد.

اینتر بازی را بهتر آغاز کرد و در ثانیه 32 به گل رسید. روی پاس لائوتارو مارتینز، روملو لوکاکو پشت محوطه جنوا صاحب فرصت شده و با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه گل اول را وارد دروازه حریف کرد.

 

در دقیقه 14 و روی پاس لوکاکو بود که متئو دارمیان در زاویه ای بسته مقابل دروازه جنوا فرصت خوبی برای گلزنی داشت، اما ضربه او از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقایقی بعد این نیکولو بارلا بود که از فاصله ای قابل توجه شانس خود را برای باز کردن دروازه پرین امتحان کرد، اما ضربه این هافبک 23 ساله به دیرک دروازه جنوا برخورد کرد.

 

در دقیقه 24 و با پاس به بیرون بارلا بود که اینتر می توانست گل دوم را نیز به ثمر برساند، اما ضربه لوکاکو بعد از برخورد به زاپاتا راهی بیرون زمین شد و این فرصت از دست رفت.

در دقیقه 40 لائوتارو مارتینز فرصت داشت با ضربه ای آکروباتیک برتری اینتر را دو برابر کند، اما پرین عکس العمل خوبی نشان داد و نیمه نخست با برتری 0-1 اینتر به پایان رسید.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم اتفاق خاصی رخ نداد و اولین فرصت در دقیقه 58 برای نیکو بارلا ایجاد شد، اما ضربه این بازیکن دقیق نبود و از بالای دروازه جنوا به بیرون رفت. در دقیقه 66 کریستن اریکسن بعد از یک و دو با لائوتارو فرصت داشت گل دوم اینتر را به ثمر برساند، اما ضربه ضعیف این هافبک دانمارکی راهی به دروازه نیافت و به بیرون رفت.

 

اما در دقیقه 70 اینتر به گل دوم هم دست یافت. روی پاس زمینی لوکاکو، متئو دارمیان در سمت راست محوطه جریمه جنوا صاحب موقعیت شده و با یک ضربه زمینی و دقیق به گوشه دروازه برتری تیمش را دو برابر کرد.

اما در دقیقه 78 اینتر به گل سوم هم رسید. ضربه لوکاکو توسط پرین دفع شد، اما روی ریباند ضربه سر این بازیکن به الکسیس سانچس رسید و او نیز با ضربه سر دروازه را باز کرد. این گل ابتدا مردود اعلام شد، اما داور بعد از بازبینی حکم به صحت آن داد.

در لحظات پایانی پرین به زیبایی ضربه دنیله دی آمبریزیو را مهار کرد تا در نهایت اینتر با سه گل موفق به شکست جنوا شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366o6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رهبر بزرگ استقلال در زمین ؛ ستاره ای که جای استراماچونی را پر کرد