تاریخ انتشار: 1399/12/11 17:59
کد خبر: 43788

رئیس فدراسیون: با فساد مقابله و مبارزه خواهیم کرد

رئیس فدراسیون فوتبال در اولین اقدام خود در اولین روز حضورش به عنوان رئیس فدارسیون به سازمان لیگ رفت.
رئیس فدراسیون: با فساد مقابله و مبارزه خواهیم کرد

شهاب الدین عزیزی خادم  امروز به همراه حیدر بهاروند، کاظم طالقانی، منصور قنبرزاده، طهمورث حیدری در سازمان لیگ فوتبال ایران حاضر شد و با مدیران و پرسنل سازمان لیگ دیدار و گفت و گو کرد.

در ابتدای این نشست صمیمانه حیدر بهاروند رئیس سازمان لیگ ضمن خیرمقدم به عزیزی خادم و تبریک انتخاب ایشان به عنوان ریاست فدراسیون فوتبال  اظهار داشت: عزیزی خادم 4 ساله در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال حضور داشته اند و حتی در هیات مدیره باشگاه ها نیز حضور داشته اند و با فوتبال کاملا آشنایی دارند.

وی افزود: سازمان لیگ محور برگزاری مسابقات فوتبال در کشور است و سالیانه حدود 5 هزار مسابقه برگزار می کند و پرسنلی متخصص و کارامد دارد. در فصل گذشته با ایجاد شرایط کرونایی و در روزهایی که اکثر فدراسیون های ورزشی مسابقات خود را تعطیل کردند سازمان لیگ فوتبال ایران با همکاری هیات های فوتبال و باشگاه ها مسابقات لیگ برتر را برگزار کرد و الگویی برای سایر فدراسیون ها شد و در این فصل نیز مسابقات باشگاهی در تمامی رده های لیگ برتر تا لیگ یک، دو و دسته سوم در حال برگزاری است.



رئیس فدراسیون فوتبال نیز در این جلسه اظهار داشت: باید از جناب بهاروند ریاست محترم سازمان لیگ تشکر کنم و 4 سال در هیات رئیسه فدراسیون فوتبال در خدمت ایشان بوده ام. باید همواره نگاهی آگاهانه، واقع گرایانه با موضوع ها داشت و یکسال گذشته یکی از سخت ترین سال های فوتبال کشور بوده است. به جز بحث انتشار ویروس کرونا و مشکلات برگزاری مسابقات ، ایشان سرپرستی فدراسیون فوتبال را نیز برعهده داشتند که صبورانه و با تدبیر مسایل را مدیریت کرده اند. ایشان مدیری عمل گرا هستند. تصویب اساسنامه فدراسیون فوتبال نیز برگ زرینی در تاریخ ورزش کشور است. 
عزیزی خادم تصریح کرد: من و جناب بهاروند اعتمادی متقابل و کامل به یکدیگر داریم. فدراسیون فوتبال نقش استراتژیک در فوتبال را  دارد و اصل و قلب فوتبال سازمان لیگ است. برگزاری حدود 5 هزار مسابقه کار بسیار بزرگی است.
وی ادامه داد: ما قطعا نظارت خوبی انجام خواهیم داد و با فساد مقابله و مبارزه خواهیم کرد و به هیچ عنوان فساد در فوتبال را برنمی تابیم و جناب بهاروند در این موضوع از بنده جلوتر وپیشروتر هستند. مسیر سختی برای رشد و توسعه فوتبال داریم. مدیران و پرسنل سازمان لیگ مورد اعتماد بنده هستند.
رئیس فدراسیون فوتبال تاکید کرد: پرسنل سازمان لیگ فوتبال ایران و فدراسیون باید بر مبنای دانش بنیان حرکت کنند و دوره های مدیریت برای آنها برگزار می کنیم و دانستن زبان انگلیسی نیز باید در اولویت پرسنل باشد.  ما هم تلاش می کنیم در زمینه تامین معیشت پرسنل حداکثر توان خود را به کاربگیریم.
در ادامه این جلسه حجت الاسلام علیپور، سهیل مهدی مدیر مسابقات، زهره هراتیان و فریبرز محمودزاده نقطه نظرات خود را به  نمایندگی از پرسنل و مدیران سازمان بیان کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pb6ra

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


اعتراضات داوران و مربیان شرایط را تغییر می‌دهد؟