تاریخ انتشار: 1399/12/11 18:10
کد خبر: 43785

ترکیب پرسپولیس برابر سایپا

تیم پرسپولیس با ترکیبی قابل پیش بینی به مصاف سایپا خواهد رفت.
ترکیب پرسپولیس برابر سایپا

پرسپولیس که با روندی موفق طی پنج بازی پایانی نیم فصل اول، در نهایت به صدر جدول دست یافت، اکنون در آغاز دور برگشت امیدوار به کسب اولین برد برابر نارنجی‌پوشان است. آنها علیرغم عملکردی موفق برابر این تیم در بازی رفت، با حملات فراوانی که داشتند نتوانستند به نتیجه‌ای بهتر از تساوی بدون گل دست یابند.

حامد لک  بار دیگر درون دروازه حاضر خواهد شد و امیدوار است با کلین‌شیتی دیگر همچنان به حضورش در صدر جدول گلرها از حیث آمار فردی حاضر باشد و به تیمش نیز برای دستیابی به نتیجه کمک کند.

 

با پایان مصدومیت  محمدحسین کنعانی‌زادگان  او در این بازی در ترکیب اصلی حاضر خواهد شد تا در کنار  سیدجلال حسینی  در قلب دفاعی سرخ‌ها حاضر باشند. دو مدافع میانی پرسپولیس که سابقه بازی در سایپا را نیز در کارنامه دارند و امروز کار سختی مقابل ضدحملات برنامه‌ریزی شده حریف خواهند داشت.

در سمت چپ دفاعی هم  سعید آقایی  در ترکیب حضور دارد و در سمت مقابل  مهدی شیری  برای این تیم به میدان خواهد رفت. دو بازیکنی که در آخرین جدال نیم فصل و برابر گل‌گهر یک روز فوق العاده را پشت سر گذاشتند و اکنون باید دید این فضا را مقابل نارنجی‌پوشان هم پیش رو خواهند داشت یا خیر.

 

در خط میانی پرسپولیس بدون تغییر نسبت به آخرین بازی خود برابر سایپا حاضر می‌شود.  احمد نوراللهی  به عنوان تاثیرگذارترین بازیکن این فصل از نظر آمار فردی در کنار خود  میلاد سرلک  را می‌بیند و در دو سمت این تیم هم  احسان پهلوان و سیامک نعمتی  وظیفه اضافه شدن به خط حمله و طراحی حملات و بازیسازی را برعهده دارند.

 

​در خط حمله باز هم زوج  امید عالیشاه و وحید امیری  در زمین حاضر خواهند بود. عالیشاه با روندی قابل توجه در پاس گل و گلزنی جایگاه ثابتی نصیب خود در ترکیب کرد و با امیری به دنبال گلزنی در این جدال خواهند بود.

 

ترکیب پرسپولیس مقابل سایپا:

حامد لک

سیدجلال حسینی

محمدحسین کنعانی‌زادگان

مهدی شیری

سعید آقایی

احمد نوراللهی 

میلاد سرلک

سیامک نعمتی

احسان پهلوان

وحید امیری

امید عالیشاه

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mmo6j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تواضع مثال زدنی فوق ستاره پرسپولیس پس از عملکرد حیرت انگیزش در بازی های اخیر