تاریخ انتشار: 1399/12/11 19:03
کد خبر: 43778

عبدی: سعی کردیم به ترکیب تیم برنده دست نزنیم

نساجی در حضور خریدهای جدیدش هم نتوانست به برتری برسد و در دیدار خانگی برابر آلومینیوم متوقف شد.
عبدی: سعی کردیم به ترکیب تیم برنده دست نزنیم

حسین عبدی بعد از بازی مقابل نساجی در نشست خبری اظهارداشت: اینکه ما بتوانیم تیم را ریکاوری کرده و به بازی برگردانیم شرایط سخت بود اما با تغییراتی که نساجی در نفرات خود داشت و نسبت به نیم فصل پیشرفت بیشتری داشت، نیمه اول را واگذار کردیم اما نیمه دوم کارهایی که کادر خواست بازیکنان انجام دادند.

مربی آلومینیوم افزود: نتیجه مساوی برای ما خوب بود هرچند نساجی دنبال پیروزی بود. نیمه دوم ما تیم پیروز میدان بودیم. جا دارد از بازیکنان به خاطر غیرتی که داشتند تشکر کنم. مدت‌ها از بازی ما با نفت می‌گذرد و حتی بازی تدارکاتی هم لغو شد. 18 - 19 روز بود بازیکنان ما بازی نداشتند شاید یکی از دلایلی که نیمه اول خوب نبودیم همین بود.

عبدی درباره دلیل نیمکت نشینی امید سینگ عنوان کرد: امید چند روزی با تیم تمرین نداشت و 2-3 روز آخر به تیم اضافه شد. سعی کردیم به ترکیب تیم برنده در بازی آخر دست نزنیم. یکی از دلایلی که از شریفات استفاده نکردیم هم همین بود. ما سعی کردیم از بازیکنانی استفاده کنیم که آمادگی بیشتری داشته باشند.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر ریکاوری تیم بعد از جدایی خطیبی، یادآور شد: ضمن تشکر از زحمات خطیبی این جدا شدن خوب مدیریت و انجام شد اما زمان بر بود که می‌توانست روی تیم ما تاثیر بگذارد. نیمه اول و اینکه بازیکنان ما در شرایط بازی نبودند یکی از دلایل همین بود.

مربی آلومینیوم گفت: امیدوارم نساجی در لیگ بماند، جای تماشاگران آنها خالی بود، اگر بگویم نساجی مخوف‌ترین استادیوم را دارد بیراه نگفته‌ام. امیدوارم شرایطی مهیا شود تا بتوانیم از حضور آنها استفاده کنیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bbx7e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شاهکار شاگردان حافظی در مسجدسلیمان!