تاریخ انتشار: 1399/12/12 20:51
کد خبر: 43702

تساوی قعر نشینان در شیراز

چوکای تالش در سومین بازی متوالی بعد از دقیقه 90 گل خورده و دو امتیاز ارزشمندی را از دست داد.
تساوی قعر نشینان در شیراز

 تیم های قشقایی شیراز و چوکای تالش در چارچوب هفته شانزدهم لیگ دسته یک از ساعت 14:45 امروز در شیراز به مصاف هم رفتند. این دیدار در حالی با نتیجه مساوی یک بر یک به پایان رسید که چوکای تالش برای سومین بازی متوالی بعد از پایان 90 دقیقه قانونی، گل خورده و امتیاز از دست داد.

قشقایی بعد از کسب دو برد متوالی مقابل استقلال ملاثانی و بادران پای به این دیدار گذاشت و در سمت مقابل چوکا طی دو بازی قبلی خود یک مساوی و یک شکست به جای گذاشته بود. وجه تشابه این دیدار با دو دیدار قبلی برای نماینده چالش، زمان باز شدن دروازه این تیم بود.

چوکا در دقیقه 21 با شوت دیدنی کنعان طاهرنژاد از فاصله حدود 50 متری، دروازه میزبان را باز کرد. این مدافع در حالی در بازی امروز گلزنی کرد که پیش از این دو گل برای چوکا زده بود. در نیمه دوم بازی و پس از اخراج سپهر شعبانی از چوکا، کار این تیم برای حفظ گل زده سخت تر شد اما ده دقیقه بعد نیز شاهد اخراج مرتضی سنجانکی از قشقایی بودیم.

 

​در حالی که مقاومت چوکا تا دقیقه 90 موفقیت آمیز بود؛ با اعلام یک ضربه پنالتی در دقایق تلف شده برای قشقایی و تبدیل به گل کردن آن توسط امین هاشمی فر در دقیقه 97، بازی به تساوی کشیده شد تا سناریوی دو بازی قبلی برای تالشی ها تکرار شود؛ آنها هفته گذشته در دقیقه 93 با گل به خودی شورابی، پیروزی یک بر صفر مقابل پارس را از دست داده بودند و دو هفته پیش نیز در حالی که تا دقیقه 89 با نتیجه دو بر یک از بادران پیش بودند، با باز شدن دروازه شان در دقایق 90،92 و 96 متحمل شکستی تلخ شده بودند.

 

با این نتیجه قشقایی 18 امتیازی شده و در رتبه سیزدهم جدول رده بندی ایستاد. چوکا هم با از دست دادن دوباره سه امتیاز در دقایق تلف شده، با 15 امتیاز در رده شانزدهم قرار گرفت.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2777oe

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تساوی در دیدار پرهیاهو/ جدال بی سرانجام

جدال استاد و شاگرد در شیراز
قشقایی شیراز-استقلال ملاثانی؛