تاریخ انتشار: 1399/12/14 00:22
کد خبر: 43621

افشای پشت پرده محرومیت آل‌کثیر

مهاجم قرمزها از روز 13 فروردین سال آینده می‌تواند دوباره بازی کند.
افشای پشت پرده محرومیت آل‌کثیر

محرومیت عیسی آل کثیر ضربه بزرگی به پرسپولیس زد. حضور او در فینال آسیا و بازی های لیگ می تواند شرایط بهتری را برای قرمزها رقم بزند.

همچنان برای همه این سوال وجود دارد که چرا آل کثیر باید محروم شود؟ امروز امیر ساعد وکیل مشاور حقوقی سابق قرمزها در این باره نکات جالبی را در برنامه سلام صبح بخیر شبکه سه بیان کرد. او گفت: «آقای گل محمدی بعد از فینال آسیا گفتند دفاعیه ما خوب نبوده. ایشان چون تخصص حقوقی ندارد و لایحه 300 صفحه‌ای من را به زبان انگلیسی نخوانده، طی اظهارنظری غیر حرفه‌ای گفته در پرونده آل‌کثیر دفاعیه خوبی نداشتیم. خوشحال می‌شدم گل‌محمدی و مشاورانش، من را از نقص‌های پرونده آگاه می‌کردند.»

او اضافه کرد: «در زمانی که موضوع در همان دوحه مورد رسیدگی قرار گرفت، من با باشگاه همکاری نداشتم. در واقع فردی از طرف آقای یحیی گل محمدی به عنوان مشاور حقوقی پرسپولیس معرفی شدند. ایشان در مرحله اول دفاع می کند. بعد کنفدراسیون دو روز بعد نامه می دهد که لایحه تکمیلی را برای ما بفرسید و متاسفانه هیچ پاسخی داده نمی شود. بی اعتنایی صورت می گیرد. در رای صادره کنفدراسیون هم صریحا اعلام شده چون لایحه دفاعی نیامد رای دادند. این بی اعتنایی باعث شد آنها ظرف چند ساعت رای محرومیت عیسی را بدهند.»

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xeewb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برنامه دیدار تدارکاتی برای پرسپولیس