تاریخ انتشار: 1399/12/14 20:01
کد خبر: 43576

اصالت خود را نشان دهید/ گاندوها جایگاه خود را پس خواهند گرفت

تیم ذوب‌آهن اصفهان با تغییرات ایجاد شده در پی بازگشت به روزهای اقتدار خود است.
اصالت خود را نشان دهید/ گاندوها جایگاه خود را پس خواهند گرفت

بدون شک در نوزده دوره اخیر لیگ برتر فوتبال ایران تیم ذوب آهن اصفهان از با ثبات و حرفه‌ای‌ترین باشگاه‌های فوتبال ایران بوده و همواره عادت داشتیم این تیم را از مدعیان و تیم‌های یکدست و گردن کلفت لیگ برتر ببینیم.

گاندوهای اصفهانی در یکی دو فصل اخیر کمی با آن ذوب‌آهن همیشگی فاصله گرفتند و در نیم فصل اول لیگ امسال به طرز باور نکردنی در رده‌های انتهایی جدول قرار گرفتند که این موضوع موجب شد تغییرات در کادر فنی این تیم شکل بگیرد.

چهارده هفته تا پایان لیگ بیستم باقی مانده و مطمئنا ذوبی‌ها می‌توانند خود را از شرایط فعلی رهایی بخشند و به همان ذوب‌آهنی که انتظار می‌رود تبدیل شوند.

سبز‌های اصفهان در هفته هفدهم میزبان تیم ماشین‌سازی تبریز که از رقبای مستقیمشان در انتهای جدول است، هستند و این دیدار تأثیر مهمی در ادامه کار آنها در لیگ بیستم خواهد داشت.

ذوب آهن در صورت پیروزی در این دیدار می‌تواند روحیه از دست رفته خود را بازسازی کند و انگیزه‌هایشان برای درخشش دو چندان شود.

شاگردان حسینی با این پیروزی می‌توانند با امید بیشتری در هفته‌های بعدی ظاهر شوند و نشان دهند که جایگاه اصلی آنها با آنچه جدول نشان می‌دهد بسیار متفاوت است.

تیم ذوب آهن از نظر توان فنی دارای سطح خوبی است و تنها باید بر استرس و مشکلات روانی خود غلبه کنند تا به روزهای خوب بازگردند

بر اساس شنیده ها پیروزی در مقابل ماشین سازان تبریزی شارژ مالی را توسط مسولان باشگاه در پی خواهد داشت.

هفته هفدهم می‌تواندنقطه عطفی برای آنها در لیگ برتر باشد و معادلات جدول را دچار تغییر کند .

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gg5e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



نمازی:  با حل مشکل گلزنی تیم، نتایج مان بهتر می‌شود