تاریخ انتشار: 1399/12/16 13:49
کد خبر: 43494

تونی کروس: می خواهم در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کنم

تونی کروس، ستاره آلمانی رئال مادرید در مورد رویای خداحافظی در این باشگاه صحبت کرد.
تونی کروس: می خواهم در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کنم

هفته گذشته تونی کروس با گذر از رکورد اولی اشتلیکه، به پرسابقه ترین آلمانی تاریخ رئال مادرید تبدیل شد. تونی کروس، هافبک 31 ساله که در این هفت سال موفق به فتح 13 جام با لباس سفید رئال مادرید شده، در مورد دوران حضور در این باشگاه و البته شیرین ترین قهرمانی خود در رئال مادرید با نشریه مارکا گفت و گو کرده است.

 

تونی کروس گفت: "این رکورد برای من دستاورد خاصی است. وقتی به آلمانی هایی که در اینجا بازی کرده اند نگاه می کنید، متوجه خواهد شد که بازیکنانی چون گونتر نتزر، برند شوستر یا اولی اشتلیکه نام های بزرگی هستند.

سبقت گرفتن از اشتلیکه که اسطوره باشگاه است باعث خوشحالی من شده است. این یک رکورد ویژه بوده و من از رسیدن به این دستاورد خوشحالم. همانطور که همیشه گفته ام، هدفم این است که در رئال مادرید از فوتبال خداحافظی کنم و برای رسیدن به این هدف تلاش خواهم کرد.

 

اولین بازی برای رئال مادرید مقابل سویا در سوپرجام؟ من پس از کسب عنوان قهرمانی جام جهانی در تابستان 2014 به این باشگاه پیوستم. آن دیدار این اولین بازی و اولین جام من بود که معمولا روندی طبیعی نیست. البته چنین شروعی در باشگاهی مانند رئال مادرید مهم است.

محبوب ترین موفقیت در رئال مادرید؟ من لیگ قهرمانانی که در کیف فتح کردیم را انتخاب می کنم، زیرا این تنها موفقیتی بود که توانستم با با حضور تمام اعضای خانواده ام جشن بگیرم. در فینال کاردیف فقط پسرم بعد از فتح عنوان قهرمانی در میدان حاضر شدم و دخترم در آن سال هنوز خیلی کوچک بود."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yoo7a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کیانی: استفاده از توپ‌های هوایی تنها سبک‌مان نیست