تاریخ انتشار: 1399/12/16 14:36
کد خبر: 43492

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان

یحیی گل محمدی نسبت به بازی قبلی یک تغییر در ترکیب تیمش برابر نفت آبادان در نظر گرفته است.
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل نفت آبادان

 پرسپولیس بعد از شش برد پیاپی اکنون راهی آبادان شده تا برابر شاگردان سیروس پورموسوی به دنبال کسب نتیجه لازم و تداوم صدرنشینی باشد.

با توجه به محرومیت سعید آقایی، تنها تغییر پرسپولیس در این بازی مربوط به سمت چپ دفاعی خواهد بود و کمال کامیابی نیا نیز بعد از 5 بازی حضور در پست دفاع میانی، اینبار هم همانند جدال هفته گذشته روی نیمکت بازی تیمش را دنبال خواهد کرد.

 

حامد لک بار دیگر به عنوان دروازه بان سرخپوشان در این بازی حاضر خواهد شد و امیدوار است بتواند آمار کلین شیت خود را مقابل حمله وران نفت آبادان حفظ کند.

در خط دفاعی نیز سیدجلال حسینی و محمد حسین کنعانی زادگان در قلب دفاعی و علی شجاعی در سمت چپ و مهدی شیری در سمت راست در ترکیب اصلی حاضر خواهند بود.

 

در خط میانی سرخپوشان احمد نوراللهی و میلاد سرلک در کنار سیامک نعمتی و احسان پهلوان برابر حریف حاضر خواهند شد. خط میانی قدرتمند و تاثیرگذار پرسپولیس طی هفته‌های اخیر، اینبار برابر نفت آبادان امیدوارند شرایط لازم برای دستیابی به نتیجه را برای سرخپوشان شکل دهند و باید دید قادر به انجام این هدف خواهند بود یا خیر.

 

​در خط حمله بار دیگر یحیی گل محمدی از دو بازیکن غیرتخصصی در پست مهاجم سود خواهد برد. وحید امیری و امید عالیشاه که با قدرت تکنیکی، بازیسازی و ایجاد موقعیت مناسب طی دیدارهای اخیر توانسته‌اند نظر فنی یحیی گل محمدی را جلب کنند، بار دیگر در ترکیب اصلی حاضر هستند و باید دید قادر به عبور از خط دفاعی نفت آبادان خواهند بود یا خیر.

ترکیب احتمالی پرسپولیس:

حامد لک

سیدجلال حسینی

محمدحسین کنعانی زادگان

مهدی شیری

علی شجاعی

احمد نوراللهی

میلاد سرلک

سیامک نعمتی

احسان پهلوان

وحید امیری

امید عالیشاه

دیدار دو تیم پرسپولیس و نفت آبادان به میزبانی استادیوم تختی آبادان و از ساعت 15 برگزار خواهد شد. با توجه به پروتکل های بهداشتی در این بازی حضور هواداران ممنوع اعلام شده است.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wkk5d

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برتری دو گله پرسپولیس برابر شاگردان پیوس