تاریخ انتشار: 1399/12/16 14:55
کد خبر: 43491

نکونام شکست ناپذیر مقابل چهار سرمربی استقلال

چهار سرمربی استقلال در تقابل مقابل جواد نکونام و تیم های او موفق نشده اند تا به پیروزی دست پیدا کنند.
نکونام شکست ناپذیر مقابل چهار سرمربی استقلال

 در هفته هفدهم لیگ بیستم استقلال میزبان فولاد است. جدال فرهاد مجیدی و جواد نکونام با توجه به حاشیه های آخرین تقابل این دو و همچنین مسائل پیش آمده در دیدار رفت آبی پوشان و فولاد، باعث شده است تا بازی امروز دو تیم از حساسیت خاصی برخوردار شود.
نکته جالب توجه اینکه جواد نکونام تاکنون چهاربار و با چهار سرمربی متفاوت مقابل استقلال قرار گرفته است ولی هرگز تن به شکست نداده است. نکو اولین بار در لیگ هجدهم به عنوان سرمربی نساجی در هفته هفتم از استقلال در ورزشگاه شهید وطنی پذیرایی کرد. دیداری که در پایان با نتیجه مساوی بدون گل تمام شد و جدال نکونام و شفر برنده نداشت.


دومین جدال نکونام با استقلال به هفته دوم لیگ گذشته برمیگردد. جایی که نکونام با فولاد در استادیوم آزادی مقابل استقلال استراماچونی قرار گرفت. در حالیکه آبی پوشان تا ثانیه های پایانی برنده بازی بودند، برتری آنها از دست رفت. ابتدا فرشید اسماعیلی در دقیقه ۴۹ گل اول را به ثمر رساند اما در دقیقه ۹۵ امیرحسین باقرپور کار را به تساوی کشاند تا دومین تقابل بین کاپیتان اسبق تیم ملی و استقلال بازهم برنده نداشته باشد.


دیدار برگشت دو تیم در لیگ نوزدهم که نخستین بازی دو تیم پس از کرونا بود، یکی از پرحاشیه ترین بازی های دو تیم رقم خورد. جایی که استقلال ابتدا با گل روزبه چشمی از حریف خود پیش افتاد اما موسی کولیبالی گل تساوی را وارد دروازه سیدحسین حسینی کرد. در دقیقه 46 و در تصمیمی جنجالی، مهدی سیدعلی داور مسابقه با کارت قرمز مستقیم علی کریمی را از زمین مسابقه اخراج کرد.

 

سیدعلی در ادامه عارف غلامی را با کارت زرد دوم از زمین مسابقه اخراج کرد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال نیز با کارت قرمز سیدعلی از روی نیمکت تیمش اخراج شد تا آبی پوشان 9 نفره و بدون مربی بازی را ادامه دهند. در نهایت و در دقیقه 80 مجتبی نجاریان گل برتری را به ثمر رساند و فولاد بازی را برنده شد.


بازی رفت دو تیم در لیگ امسال نیز با برتری دو بر یک فولاد به پایان رسید. جایی که حاشیه های پس از بازی و جنجال و درگیری نیمکت دو تیم باعث بروز اتفاقات فراوانی شد که محمود فکری سرمربی استقلال نیز به دلیل به کار بردن کلمات نامناسب، یک جلسه از همراهی تیمش محروم شد.

بدین ترتیب نکونام در 4 تقابل قبلی خود با وینفرد شفر و آندره آ استراماچونی به نتیجه تساوی رسید ولی موفق شد تیم های محمود فکری و فرهاد مجیدی را شکست دهد. حالا باید دید مجیدی می تواند انتقام شکست سال قبل را بگیرد یا اتفاقات دیگری رقم خواهد خورد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vzzkz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


وریا غفوری تنها در یک صورت مقابل تراکتورسازی به میدان میرود