تاریخ انتشار: 1399/12/19 19:10
کد خبر: 43270

طیبی: موقعیت گلزنی به تیم پرسپولیس ندادیم

مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان مدعی شد تیمش در مصاف با پرسپولیس حتی یک موقعیت گلزنی نیز به این تیم نداده است.
طیبی: موقعیت گلزنی به تیم پرسپولیس ندادیم

محمد طیبی در گفت‌وگویی در رابطه با تساوی بدون گل تیمش برابر پرسپولیس گفت: ما با یکی از قوی‌ترین تیم‌های ایران روبه‌رو شدیم، تیمی که در هر بازی پنج شش موقعیت گل ایجاد می‌کند، ولی ما به پرسپولیس یک موقعیت گل هم ندادیم.

مدافع میانی تیم فوتبال صنعت نفت آبادان افزود: پرسپولیس حریف قابل احترامی است و امسال هم جزو مدعیان اصلی قهرمانی محسوب می‌شود، ولی ما برابر پرسپولیس 90 دقیقه با انگیزه بالا فوتبال بازی کردیم. ما حتی موقعیت گل هم داشتیم و می‌توانستیم با اختلاف یک گل پرسپولیس را شکست بدهیم.

وی در مورد از دست دادن امتیازهای حساس در چند بازی اخیر و قرار گرفتن تیمش در رده ششم جدول خاطرنشان کرد: ما همان تیمی هستیم که در رده‌های اول و دوم جدول قرار داشتیم، ولی متأسفانه مشکلات مالی تمرکز بازیکنان را به هم ریخت. خیلی از بازیکنان از جمله من پیشنهاد داریم، ولی همچنان اینجا مانده‌ایم.

طیبی ادامه داد: من پیشنهاد خوبی دارم، ولی عاشق صنعت نفت هستم و دوست ندارم این تیم را تنها بگذارم. ما چهار ماه است که پول نگرفتیم و قطعاً این موضوع در روند نتایج‌مان تأثیرگذار است. باور کنید بچه‌ها مشکل دارند و شب عید هم نزدیک است. امیدوارم مسئولان مشکلات ما را حل کنند.

مدافع تیم فوتبال صنعت نفت در خاتمه تصریح کرد: بارها در این مدت به ما قول دادند که مشکلات حل می‌شود، ولی اتفاقی رخ نداده است. آقای عیسی‌زاده هم تنهاست و هیچ کمکی ندارد. ما از او تشکر می‌کنیم و از مسئولان هم می‌خواهیم به ما وعده‌های خیالی ندهند. این بچه‌ها الان دغدغه فکری دارند و از طرفی چشم هواداران صنعت نفت هم به این تیم است. آنها غیر از این تیم دلخوشی ندارند. آبادان هیچ چیزی ندارد و به این شهر هم رسیدگی نمی‌کنند. حداقل به داد صنعت نفت برسند تا مردم کمی خوشحال باشند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yooje

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گزارش تمرین پرسپولیس|قرمزپوشان تاکتیک‌ها پیش از دیدار معوقه را مرور کردند