تاریخ انتشار: 1399/12/23 18:07
کد خبر: 43016

سرشار از انگیزه/ استقلال مدل مجیدی پا پس نخواهد کشید

حضور فرهاد مجیدی بروی نیمکت استقلال تغییرات مهمی را در آهنگ‌ تیمی آبی پوشان ایجاد کرده است.
سرشار از انگیزه/ استقلال مدل مجیدی پا پس نخواهد کشید

باورش برای هواداران سخت بود که محمود فکری که با آن همه سر و صدا و خرید‌های گران قیمت و تیم پر مهره‌ای که در اختیار داشت فصل را به پایان نرساند و استقلال بازهم مجبور به تعویض مربی شود اما این اتفاق افتاد و حواشی و اختلاف نظر‌ها فکری را در استقلال به خط پایان رساند.

آبی‌ها دیگر طاقت اینکه در انتهای فصل و در جدول رده‌بندی تیمشان را پایین‌تر از رقبا ببینند ندارند و وقتی دیدند محمود فکری در پایان نیم‌فصل قافیه را به دیگر تیم‌ها واگذار کرده و امیدی به نمایش‌های تیمش نیست، تصمیم به بازگشت فرهاد مجیدی گرفتند.

این چندمین باریست که فرهاد مجیدی بازیکن سابق و البته محبوب سکوها سکان هدایت استقلال را از میان راه در دست می‌گیرد، اما اینبار او بدنبال پایانی متفاوت در انتهای مسابقات است.

photo_2021-03-13_16-06-58

استقلال پس از آمدن مجیدی در لیگ برتر فولاد را در یک بازی حساس و مهم در تهران شکست داد و در جام حذفی هم موفق شد با پشت سر گذاشتن پیکان به مرحله بعدی راه پیدا کند، نتایجی که با حضور محمود فکری هم احتمال کسب آن وجود داشت اما نکته مهم تغییر سبک‌بازی استقلال و انگیزه‌های بازیکنان است.

در دو‌دیدار اخیر آبی‌پوشان انگیزه و جنگندگی به خوبی مشاهده می‌شد و شرایط بازی کردن آنها متفاوت از قبل شده بود.

در بازی با پیکان استقلالی‌ها موقعیت‌های زیادی را ایجاد کردند و این در حالیست که استقلال تحت هدایت فکری متهم به نداشتن برنامه برای ایجاد موقعیت بود.

قطعا همگان از توان و پتانسیل بالای استقلال کنونی آگاه بودند که از محمود فکری شرایط بهتری را مطالبه می‌کردند، شرایطی که در دو بازی گذشته تا حدودی هواداران این تیم را راضی کرد.

فرهاد مجیدی ظاهراً از تجربه قبلی خود بروی نیمکت استقلال، بهره کامل را برده و تفاوت‌های رفتاری در او‌ دیده می‌شود.

انتخاب یک دستیار خوب و با تجربه بالا همچون فراز کمالوند قطعا کمک شایانی به مجیدی خواهد کرد و در شرایط سخت می‌تواند موجب اخذ تصمیم‌های درست شود، زوج مجیدی و کمالوند علاوه بر ایجاد انگیزه در بازیکنان می‌توانند بهترین بازی را از بازیکنانشان بگیرند و به نوعی برخی از ستاره‌ها را که نمایش درخشانی در نیم فصل اول نداشتند، احیا کنند.

 

استقلال مجیدی نمی‌خواهد بازنده زود هنگام باشد و نشان داد کورس قهرمانی بیستمین دوره لیگ برتر علاوه بر پرسپولیس و سپاهان یک ضلع دیگر به نام استقلال خواهد داشت، ضلعی که برای خلق شگفتی و یک کامبک رویایی کاملاً آماده است.

 

پوریا منصوری

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pb9od

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


به قهرمانی نیم فصل امیدواریم/مجموعه جوان و با انگیزه هستیم
رامین داوودی: