تاریخ انتشار: 1399/12/23 18:36
کد خبر: 43015

انتقال غیرمنتظره: آرمان رمضانی در استقلال

باشگاه استقلال خبر از عقد قرارداد با مهاجم بلند قامت پرسپولیس داد.
انتقال غیرمنتظره: آرمان رمضانی در استقلال

آرمان رمضانی پس از پشت سر گذاشتن نیم‌فصل ناموفق در پرسپولیس نخستین بازیکنی شد که در نقل و انتقالات زمستانی از جمع شاگردان یحیی گل‌محمدی جدا می‌شود، اما این مهاجم در انتقالی غیرمنتظره به تیم رقیب رفت.

 

باشگاه استقلال که پس از حضور فرهاد مجیدی هیچ بازیکن جدیدی جذب نکرده و پیش از آن تنها سعید مهری را به خدمت گرفته بود، دقایقی قبل خبر از عقد قرارداد با آرمان رمضانی، مهاجم پرسپولیس داد.

 

در شرایطی که هیچ صحبت و گمانه‌زنی مبنی بر حضور رمضانی در استقلال وجود نداشت، این باشگاه در سکوت مذاکرات خود را با این مهاجم سابق سرخ‌پوشان دنبال کرد و در نهایت با قراردادی به مدت یک سال و نیم به جمع آبی‌ها پیوست.

این مهاجم ۲۸ ساله پیش از حضور در پرسپولیس برای سایپا، اکسین، مس رفسنجان، فجر سپاسی شیراز و ملوان بندر انزلی به میدان رفته بود و حالا با نظر فرهاد مجیدی با باشگاه استقلال قرارداد بست تا در نیم‌فصل دوم به جای پیراهن قرمز، با لباس آبی به میدان برود.

 

رمضانی در نیم‌فصل اول تنها یک حضور ثابت در دیدار هفته چهارم مقابل پدیده داشت و در هشت مسابقه دیگر هم به‌عنوان یار جانشین به میدان رفت که در این مدت نتوانست گلزنی کند یا پاس گل بدهد تا با این عملکرد نه چندان خود نخستین خروجی پرسپولیس در نیم‌فصل شود.

 

این مهاجم در هفته هشتم مقابل استقلال از دقیقه ۸۷ به میدان رفت که در این مدت کوتاه نتوانست کاری انجام دهد، اما حالا امیدوار است با حضور در جمع آبی‌ها شرایط بهتری پیدا کند و تبدیل به مهره موثری شود.

 

استقلال در ابتدای فصل هم محمد نادری، مدافع چپ فصل گذشته پرسپولیس را جذب کرده بود و آرمان رمضانی دومین بازیکن سابق سرخ‌پوشان است که در لیگ بیستم به تیم رقیب می‌رود.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqznl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


صادقی با حضور قربانی در استقلال موافقت کرد