تاریخ انتشار: 1399/12/23 18:54
کد خبر: 43014

احسان حاج‌صفی به سپاهان پیوست

ستاره سابق تراکتور به توافق نهایی با باشگاه سپاهان رسیده و با این باشگاه قرارداد بست.
احسان حاج‌صفی به سپاهان پیوست

سپاهان برخلاف تمام نقل و انتقالات اخیر، در زمستان امسال هیچ سر و صدایی نداشته و بازیکن جدیدی جذب نکرده، اما اولین و آخرین خریدشان یک خرید جذاب و مهم‌ترین خرید نیم‌فصل بین تمام باشگاه‌ها لقب گرفت.


حاج‌صفی که دو سال و نیم پس از حضور در تراکتور تصمیم به جدایی از این تیم گرفت و پس از توافق با مالک باشگاه تبریزی قراردادش را فسخ کرد، امروز پای مذاکره با مدیران باشگاه سپاهان نشست و با عقد قرارداد رسمی، سومین حضورش در جمع طلایی پوشان اصفهان را رسمی کرد.


کاپیتان تیم ملی در شرایطی به توافق نهایی با مسؤولان سپاهان رسید که پیشنهاد جدی استقلال و گل‌گهر را نیز داشت ولی مطابق انتظار و علاقه‌اش به این باشگاه و اصفهان، باز هم سپاهانی شد.

او که یکی از کم‌نوسان‌ترین بازیکنان سالیان اخیر فوتبال ایران بوده و عملکرد خوبی در رده باشگاهی و ملی داشته، یک قدم تا امضای قرارداد با سپاهان فاصله دارد و اگر شرایط را مساعد ببیند، انتقالش را رسمی می‌کند تا پس از سه سال و نیم با پیراهن زرد رنگ و بازوبند کاپیتانی به میدان برود.

 

باشگاه سپاهان به توافق نهایی با احسان حاج‌صفی رسیده و فقط امضای نهایی بین طرفین باقی مانده که اگر این بازیکن با شرایط موجود و قرارداد دو سال و نیمه‌ای که برای او در نظر گرفته شده موافقت کند، مهم‌ترین جابجایی نقل و انتقالات زمستانی اتفاق می‌افتد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nprzx

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


علیرضا منصوریان سرمربی آلومینیوم اراک شد