تاریخ انتشار: 1399/12/24 00:01
کد خبر: 42989

دنی کالوو: رئال مادرید مجبورمان کرد عقب نشینی کنیم

دنی کالوو، مدافع الچه مدعی شد رئال مادرید آنها را وادار به عقب نشینی کرده است.
دنی کالوو: رئال مادرید مجبورمان کرد عقب نشینی کنیم

 الچه امروز عصر در خانه رئال مادرید در حال رقم زدن یک شگفتی بزرگ و غلبه بر مدافع عنوان قهرمانی در لالیگا بود. اما کریم بنزما در دقایق پایانی دو بار دروازه این تیم را باز کرد تا پیروزی الچه تبدیل به شکست شود. دنی کالوو، مدافع 26 ساله الچه در پایان بازی اذعان داشت حریف بازیکنان بزرگی در ترکیب داشته و در نهایت موفق به رقم زدن این بازگشت شده است.

دنی کالوو گفت: "در نیمه اول می دانستیم چگونه باید دفاع کنیم و در نیمه دوم به سمت دروازه رئال مادرید حمله کردیم، اما می دانستیم که بازی دشواری داریم. در پایان آنها ما را به سمت عقب سوق دادند و ما باید جزئیات بازی خود را بهبود ببخشیم. همه چیز معطوف به تمرکز و هیجان اتفاقات مسابقه است، باید از فرصت هایی که به دست آورده ایم استفاده کنیم، زیرا کسب امتیاز در چنین دیدارهایی ضروری است.

در بین نیمه شرایط را تغییر دادیم و در ادامه اوضاع خوب پیش رفت. ما احساس راحت و خوبی داشتیم، اما دقایق پایانی رئال مادرید همیشه مبارزه می کند و آنها موفق به بازگشت شدند. رئال مادرید بازیکنان بزرگی در اختیار داشته و با تعداد نفرات بالا حمله می کند و ما به ناچار مجبور به عقب نشینی بودیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3qedz9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


650میلیون نفر‌ آماده برای تماشای ال‌کلاسیکو