تاریخ انتشار: 1399/12/24 23:04
کد خبر: 42925

کالیاری 1 - 3 یووه؛ طوفان 22 دقیقه ای رونالدو

یوونتوس موفق شد در خانه کالیاری با نتیجه 1-3 به پیروزی برسد.
کالیاری 1 - 3 یووه؛ طوفان 22 دقیقه ای رونالدو

 یوونتوس در شبی که در نیمه اول عملکرد درخشانی داشت و کریستیانو رونالدو طی تنها 22 دقیقه سه بار دروازه کالیاری را باز کرد، 1-3 این تیم را شکست داد تا به اوضاع خود در جدول بهبود بخشد.

 

یوونتوس بازی را بهتر آغاز کرد و در دقیقه 10 به گل رسید. روی ارسال خوان کوادرادو، رونالدو با پروازی تماشایی و یک ضربه سر دقیق دروازه کالیاری را برای اولین بار باز کرد.

در دقیقه 22 و روی پاس فدریکو کیه زا بود که آلوارو موراتا در موقعیتی تک به تک فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت، اما ضربه او دقیق نبود و کرانو توپ را مهار کرد.

 

اما دقایقی بعد و با متوقف شدن رونالدو در محوطه، یوونتوس صاحب یک ضربه پنالتی هم شد که خود این ستاره پرتغالی پشت توپ قرار گرفته و گل دوم را نیز به ثمر رساند.

 

اما طوفان رونالدو ادامه یافت و در دقیقه 32 او روی پاس به بیرون کیه زا از سمت چپ و با جایگیری دقیق موفق شد هت تریک خود را تکمیل کرده و برای سومین بار دروازه کالیاری را باز کند.

 

در دقیقه 38 موراتا باز هم در موقعیتی تک به تک می توانست دروازه کالیاری را باز کند، اما کنترل توپ او ضعیف بود و مدافعان حریف سر رسیدند تا در نهایت نیمه نخست با برتری 0-3 یوونتوس به پایان برسد.

 

در دقایق ابتدایی نیمه دوم کالیاری با ضربه محکم دونکان فرصت داشت یکی از گل های خورده خود را جبران کند، اما ووچیک شزنی با مهاری تماشایی دروازه یوونتوس را نجات داد.

 

 

اما در دقیقه 61 کالیاری به گل رسید. زاپا با حرکتی تماشایی از سمت راست جیووانی سیمئونه را در مقابل دروازه صاحب موقعیت کرد و او بدون مدافع یارگیر موفق به باز کردن دروازه یوونتوس شد.

 

دقایقی بعد کریستیانو رونالدو در گوشه محوطه جریمه کالیاری صاحب فرصت شده و از زاویه ای دشوار شانس خود را برای گلزنی امتحان کرد، اما ضربه محکم و تماشایی او با اختلاف کمی به بیرون رفت.

 

در دقیقه 85 پریرا با حرکت از سمت راست فرصت داشت دروازه یوونتوس را باز کند، اما ضربه او با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت تا در نهایت یوونتوس با نتیجه 1-3 به پیروزی برابر کالیاری دست یابد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/366bxz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 سری A| سامپدوریا در دقیقه ۶+۹۰ پیروزی را با تساوی عوض کرد