تاریخ انتشار: 1399/12/27 19:18
کد خبر: 42728

مجیدی: باید روی شخصیت تیمی استقلال کار کنیم

سرمربی استقلال در نشست خبری کوتاه پس از بازی با ماشین سازی گفت که بازی خوبی را از دو تیم ندیدیم.
مجیدی: باید روی شخصیت تیمی استقلال کار کنیم

استقلال موفق شد سومین پیروزی متوالی خود با فرهاد مجیدی را کسب کند. آبی پوشان در یک دیدار خوب و برتر، با دو گل از سد ماشین سازی عبور کردند ولی سرمربی آبی پوشان معتقد است هر دو تیم بازی خوبی را ارائه ندادند.


فرهاد مجیدی در کنفرانس خبری پس از بازی گفت: در کل باید بگویم روز اولی که مسئولیت استقلال را قبول کردم و اولین مصاحبه ای که کردم، یک نکته‌ای را گفتم و آن هم این  بود که تنها چیزی که روی آن کار کرده ام، روی شخصیت بردن و شخصیت تیمی استقلال بوده است. 


وی گفت: درباره تاکتیک‌های امروز اجازه دهید، صحبت نکنیم، چون در هر بازی با تاکتیک خاص خودش بازی کردیم. مثلا در برابر پیکان با یک دستورالعمل خاص بازی کردیم و در دیدار مقابل ماشین سازی به دلیل کیفیت بد زمین و اینکه نمی شد به خوبی پاسکاری کرد و وزش باد شدیدی در استادیوم بود، بازی خوبی را از دو تیم ندیدیم. 


مجیدی ادامه داد: به تمام بازیکنانمان که اکنون در تیممان هستند، به همه آنها نیاز داریم و به آنها اعتماد داریم و مطمئنا هر کسی که آماده تر باشد و هر کسی آمادگی بدنی داشته باشد، از آنها استفاده خواهیم کرد.


سرمربی استقلال در پایان درخصوص برنامه هایش برای ادامه فصل نیز گفت: مهم ترین نکته ای که روی آن کار می کنیم،علاوه بر مسائل تاکتیکی و فنی، بیدار کردن شخصیت بردن در استقلال است و من سعی می کنم استقلال را به جایگاه واقعی اش برسانم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39gk7o

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


واکنش حسن روشن به شکایت فرهاد مجیدی از مهدی امیرآبادی