تاریخ انتشار: 1399/12/28 20:21
کد خبر: 42656

نویدکیا: بی عیب و نقص نیستیم، مشکلات زیادی داریم

محرم نویدکیا آخرین نشست خبری سال 1399 را هم به سبک خاص خودش برگزار کرد و به نکات جالب توجهی اشاره کرد.
نویدکیا: بی عیب و نقص نیستیم، مشکلات زیادی داریم

 محرم نویدکیا سرمربی تیم فوتبال سپاهان یکی از ارزشمندترین بردهای خود را پس از قبول هدایت طلایی پوشان به دست آورد و موفق شد تراکتور را با دو گلبه تبریز بدرقه کند. او  پس از برتری 2 بر صفر تیمش در نشست خبری حاضر شد و در ابتدای صحبت هایش ضمن تشکر از هواداران سپاهان و نیروهای انتظامی و امدادی که شرایط را برای حرکت بدون مشکل اتوبوس تیم از هتل تا ورزشگاه فراهم کرده بودند، گفت:  دوست دارم اول از هر چیزی از هواداران تیممان خیلی تشکر کنم. همچنین دوست دارم از راهور ویژه، راهور نیروی انتظامی، یگان ویژه، یگان امداد و نیروی انتظامی تشکر کنم که همگی دست به دست هم دادند تا به موقع به ورزشگاه برسیم.


او سپس در مورد شرایط فنی بازی صحبت کرد و گفت: همیشه دوست دارم واقعیت ها را بگویم. اشتباهاتی داشتیم که دوست دارم صادقانه بگویم. امروز واقعا دلم می خواهد از بچه هایم تشکر کنند. فکر می کنم نیمه اول فوق العاده ای داشتیم و یک بازی درجه یک بود. نیمه دوم هم خوب بود. اما بعد از اخراج بازیکن آنها، 10 دقیقه ، 15 دقیقه بازی را از دست دادیم. باید روی این مسئله بیشتر کار کنیم.


او در مورد پنالتی ای که نورافکن داد، بیان کرد: وقتی یک تیم 10 نفره مقابل ما در اصفهان بازی می کند، نباید چنین موقعیت هایی بدهیم و شرایط تیم را از حالت ایده آل خارج کنیم. ولی فکر می کنم بعد از پنالتی بازی را خوب اداره کردیم و به گل هم رسیدیم. چندین موقعیت خوب دیگر داشتیم که استفاده نکردیم. در مجموع خیلی بازی خوبی انجام دادیم و از تمام بچه های تیم تشکر می کنم. الان هم به مرخصی می رویم و امیدوارم سال جدید برای همه خوب باشد.


نویدکیا در پاسخ به این سوال که آیا آنالیزهای او باعث شده بود تا تراکتور نتواند کاری از پیش ببرد، اضافه کرد:  من نمی توانم بگویم که آنالیز ما باعث شده بود اینطور بازی کنند. ما همه بازی ها را آنالیز می کنیم و در مورد نقاط قوت و ضعفشان را بررسی می کنیم. نه تنها بازی با تیم های مستقیم؛ بلکه تمامی تیم ها. من فکر می کنم ما راه خودمان را می رویم و با ساختاری که در این چندماهه درست کرده ایم، به سمت جلو می رویم. روزهای سختی را داشته ایم ولی کم کم در حال رسیدن به بلوغ تاکتیکی هستیم. سعی می کنیم کاری به مسائل سایر تیم ها نداشته باشیم و مسیر خودمان را رو به جلو برویم.


سرمربی تیم فوتبال سپاهان با تمجید از نمایش تیم تراکتور حرف هایش را از سر گرفت و گفت: تراکتور تیم خوبی بود و هست. ولی فکر می کنم که ما در هر دو بازی با این تیم، هم بازی رفت و هم بازی برگشت، بازی های خوبی انجام دادیم و دوست ندارم ارزش بازی بازیکنانم را کم کنم.

از نویدکیا در مورد عملکرد خط دفاعی سپاهان و همینطور پیام نیازمند پرسیدند و او در واکنش به این سوال اینطور توضح داد: یادم می آید هفته سیزدهم لیگ برتر بود که اینجا از من پرسیدند که تیم شما در 13 مسابقه 17 گل خورده است. گفتند مشکل داریم. من آن روز هم گفتم که مشکل خط دفاع و دروازه نبود و مشکل ساختار تیمی بود. ما سعی کردیم ساختار دفاعی را درست کنیم. بدون عیب و نقص نیستیم. مشکلات زیادی هم داریم. سعی می کنیم تا جایی که می شود مشکلات را یکی یکی حل کنیم.


او بار دیگر به پنالتی تراکتور بازگشت و افزود: اما نباید از واقعیت عبور کنیم. همان پنالتی اگر گل شده بود، به این راحتی نمی توانستیم این بازی را ببریم. پنالتی اگر گل شده بود، به این راحتی شاید نمی توانستیم بازی را ببریم. 10 نفره پنالتی دادیم. پیام در حساس ترین زمان ممکن به تیم کمک کرد و به بازی برگشتیم. شاید اگر پنالتی گل می شد، الان من باید اینجا در مورد ساختار تاکتیکی تیم توضیح می دادم که نتوانستیم 10 نفره تراکتور را ببریم.. باید واقعا از پیام تشکر کنم که در بهترین زمان به تیم کمک کرد.


سرمربی  تیم فوتبال سپاهان در مورد عملکرد اسماعیلی فر و اینکه ارسال های خوبی نداشته، بیان کرد: امروز باد شدیدی می‌آمد و نباید این نکته را هم فراموش کنید که بازیکنان ما 120 دقیقه مقابل مس در جام حذفی بازی کرده بودند. برای من این مهم بود و حس خوبی داد که دانیال چندین بار خودش را به محوطه جریمه تراکتور رساند و نشان داد که می‌خواهد به تیم کمک کند. من فقط سانترهای او را روی خستگی اش می‌گذارم. مشکل دیگری نیست. دانیال از بهترین های ماست و این شانس را دارد که حتی به تیم ملی دعوت شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3emgkp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


معاوضه مهاجمان سپاهان و نساجی