تاریخ انتشار: 1399/12/29 17:12
کد خبر: 42594

دوئل های جذاب لیگ قهرمانان

قرعه کشی مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت۰ ۳ /۱۴ به وقت ایران در شهر نیون کشور سوئس برگزار شد و دراین مرحله ،تیم های مختلف، حریفان خود را شناختند.
دوئل های جذاب لیگ قهرمانان

منچستر سیتی-دورتموند.

به گزارش فرتاک ورزشی، من سیتی که بسیاری ازکارشناسان آن را یکی ازمدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در چمپیونزلیگ فصل جاری قلمداد می کنند با قرعه نسبتا آسانی روبرو شد،آنها باید با دورتموندی بازی کند که این روزها حال و روز خوشی دربوندسلیگا ندارد.از آن سوی ،سیتی زن ها دربهترین شرایط خود از هر نظر قرار دارند و احتمال اینکه  درمجموع از  مرحله یک چهارم نهایی به نیمه نهایی صعود کند،زیاد است و بنظر منطقی می رسد،زیرا پپ به جز تیم اصلی اش، یک تیم  آماده دیگری نیز روی نیمکت دارد.

photo_2021-03-19_16-35-59

دورتموند که با هالند توانست سویا را درمرحله یک هشتم نهایی ازگردونه رقابت ها خارج کرده بود،با قرعه سختی روبرو شد،اما  زنبورهای آلمانی همواره نیش زهردارش برای هر تیمی کشنده است.آنها گرچه در بوندسلیگا شرایط خوبی ندارد اما در مقابل سویا که متخصص یورولیگ است،بازی قابل قبولی ازخوذ نشان دادند تا خود را به این مرحله از بازی ها رساندند.دورتموند هرچه درفاز تهاجمی عالی کار می کند و تمامی راه ها به هالند ختم میشود، اما در کارهای دفاعی تیمی بسیار شکننده است و این شکنندگی با خط میانی و حمله سیتی زن ها بسیار آسیب پذیر خواهد بود.

بایرن مونیخ-پاری سن ژرمن.

نبرد فلیک و پوچی را باید عروس بازی های این مرحله نامید.

دیدار دوتیم بایرن و پی. اس. جی یکی ازمهمترین و حساس ترین و جذاب ترین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان بشمار میرود.

photo_2021-03-19_16-35-40

شاگردان فلیک مدافع قهرمانی این رقابت ها براحتی لاتزیو را درمرحله یک هشتم حذف کرد و خود را آماده نبرد سنگین و تعیین کننده ای مقابل پاری سن ژرمن می کند‌ .بیشتر کارشناسان بایدن مونیخ را مدعی اصلی کسب مجدد چمپیونزلیگ می دانند و از طرفی دیگر، شاگردان پوچتینو مسی و یارانش را دریک بازی جذاب از کوتاه ترین مرحله حذفی این رقابت ها خارج کردند.

بنوعی این تقابل را باید فینالی زود هنگام نامید.

تقابل فلیک و پوچتینو بسیار دیدنی و تماشایی خواهد بود.

جالب است که برنده بایرن و پی .اس.جی  درمرحله نیمه نهایی به مصاف برنده من سیتی و دورتموند خواهد رفت تا این گروه را بنوعی گروه مرگ نامید.

رئال مادرید-لیورپول.

جدال جذاب زیزو -کلوپ این بار در یم چهارم نهایی، دیدن دارد.

نبرد دو تیم رئال مادرید و لیورپول دو تیم پرافتخار این رقابت ها نیز ازجمله دیدارهای حساس و دیدنی این مرحله از رقابت های لیگ قهرمانان اروپا بشمار میرود.

photo_2021-03-19_16-35-52

هردو تیم رئال و لیورپول درشرایط ایده آلی بسر نمی برند زیرا هردوتیم باریکنان مصدومِ تاثیرگذاری دارند  هرچه شرایط رئال درلالیگا نسبتا خوب است،اما شرایط لیورپول مطلقا در لیگ برتر جزیره جالب نیست و این احتمال می رود که حتی  نتواند سهمیه لیگ قهرمانان سال آینده را کسب کند.اما همه می دانیم که بازی کردن در لیگ قهرمانان با دیدارهای لیگ های داخلی بسیار متفاوت است

 رئال مادرید و زیزو استاد بازی در چنین رقابت هایی هستند و ازان طرف کلوپ نیز در سه سال گذشته یک قهرمانی و یک نایب قهرمانی در این رقابت ها دارد‌.این دیدار نیز می تواند ازجمله دیدارهای جذاب و چشم نواز،دیدنی و تماشایی مرحله یک چهارم نهایی چمپیونزلیگ لقب گیرد.

چلسی-پورتو.

دو سبک متفاوت توخل و کونسیسائو در مرحله یک چهارم.آیا پورتو همچنان شگفتی ساز میشود؟

دیدار چلسی و پورتو  نسبت به دیگر دیدارهای  مرحله یک چهارم نهایی تا حدودی آسان تصور کرد،اما بسیاری بر این عقیده اند که درچنین مراحلی از چمپیونزلیگ دیدار آسانی وجود ندارد و هر تیمی که گام به این مرحله گذاشته، قطعا از مسیری سخت ودشوار عبور کرده است.

photo_2021-03-19_16-35-47

چلسی در دو دیدار جذاب و بسیار چشم نواز ، اتلتیکو مادرید سیمیونه را از پیش و روی برداشت و درآن سوی نیز پورتو، توانست یوونتوس و رونالدو را دریک بازی دراماتیک از گردونه معتبرترین رقابت های اروپا خارج کند تا همچنان درصدد شکار دیگری از بزرگان فوتبال قاره سبز درکمین بنشبند.

پورتو در بازی رفت  از مرحله یک چهارم نهایی، مهدی طارمی مهاجم زهر دار ایرانی خود را به دلیل دریافت کارت قرمز مقابل یووه،بهمراه ندارد  .

شکل بازی چلسی نشان می دهد که توخل و شاگردانش امیدوارند که همچنان در لیگ قهرمانان به پیشروی خود ادامه دهند.

برنده رئال مادرید و لیورپول با برنده چلسی و پورتو دیدار نیمه نهایی را برگزار می کنند.

به قلم

امین یزدانی

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yo8ey

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی زنیت در شب گلزنی آزمون/ شکست اینتر مقابل بارسلونا