تاریخ انتشار: 1400/01/09 11:49
کد خبر: 42199

احتمال غیبت عمر السومة مقابل استقلال

پزشکان تیم فوتبال الاهلی برای مهاجم کلیدی این تیم حدود 10 روز استراحت مطلق تجویز کرده و احتمال می رود السومة مقابل استقلال غایب باشد.
احتمال غیبت عمر السومة مقابل استقلال

عمر السومة مهاجم سوری و با تجربه الاهلی که روز گذشته تولد 32 سالگی خود را جشن گرفت، چند روز پیش و در اردوی آماده سازی تیم ملی کشورش در منامه، دچار آسیب دیدگی شد و دو بازی دوستانه مقابل بحرین و ایران را از دست داد.


او که جهت مداوای خود مستقیما از بحرین عازم جده عربستان شد، روز گذشته تحت معاینات پزشکی قرار گرفت و آزمایشات MRI نیز از این بازیکن به عمل آمد تا میزان آسیب دیدگی او مشخص شود.


اکنون رسانه های عربستانی خبر داده اند که خالد محمود پزشک مصری معالج عمر السومة اعلام کرده است که این بازیکن نیاز دارد تا حداقل 10 روز به استراحت مطلق بپردازد و پس از آن پس از انجام معاینات پزشکی و در صورت بهبودی کامل، می تواند رفته رفته به تمرینات تیم اصلی اضافه شود.


بدین ترتیب این بازیکن حداقل تا 20 فروردین نمی تواند در تمرینات الاهلی حضور پیدا کند و در صورتی که پس از گذشت 10 روز به بهبودی کامل برسد، می تواند تمرینات انفرادی را آغاز کند. بدین ترتیب به نظر می رسد کادرفنی الاهلی جهت جلوگیری از تشدید آسیب دیدگی از ابتدا عمر السومة را در ترکیب دیدار روز 26 فروردین مقابل استقلال قرار ندهد مگر اینکه این بازیکن تا آن زمان به فرم ایده آل خودش رسیده باشد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48l85a

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توضیحات پزشک استقلال در خصوص آخرین وضعیت مصدومان استقلال