تاریخ انتشار: 1400/01/10 19:12
کد خبر: 42139

حساسیت در مشهد/ پدیده خراسان _ پرسپولیس انگیزه‌هایی متفاوت برای کسب سه امتیاز

چهارمین هفته دور برگشت لیگ بیستم با بازی حساس در مشهد پیگیری خواهد شد.

تیم پرسپولیس تهران در اولین دیدار خود در سال ۱۴۰۰ و در چهارچوب هفته ۱۹ لیگ برتر، چهاردهم فروردین ماه در مشهد به مصاف شهر خودرو خواهد رفت.

 

این دیدار روز شنبه ساعت ۱۶:۳۰ در ورزشگاه امام رضا(ع) مشهد و با قضاوت علی صفایی و کمک آقایان محمدرضا ابوالفضلی، امیر محمد داوودزاده و امیر سامان سلطانی برگزار خواهد شد.

 

پرسپولیسی‌ها که سال را هم امتیاز با سپاهانی‌ها و تفاضل برابر به پایان رساندند، به علت گل زده کمتر در رتبه دوم جدول قرار گرفتند و  در دوازده  هفته باقی مانده ۱۲ فینال را برای قهرمانی پیش روی خود دارند و سه امتیاز هر بازی برایشان از اهمیت زیادی برخوردار بود و هیچ نتیجه‌ای جز کسب پیروزی هوادارانشان را راضی نخواهد کرد.

 

در طرف دیگر مهدی رحمتی که در اولین تجربه سرمربی‌گری خود از ۱۸ بازی با ۲۳ امتیاز در رتبه یازدهم قرار دارد در بازی‌های خانگی فقط به برد تیمش فکر می‌کند.

پدیده خراسان که در هفته چهارم لیگ باخت سه بر صفر را مقابل سرخپوشان تجربه کرده به شدت بدنبال انتقام از حریف بوده و می‌خواهد خاطره بازی رفت را از اذهان پاک کند.

پدیده خراسان در آخرین دیدار خود موفق شد صنعت نفت را در آبادان با تساوی بدون گل متوقف کند و پرسپولیس هم در آزادی به سختی توانست با نتیجه دو بر یک نفت مسجد سلیمان را شکست دهد.

در آخرین دیدار دو تیم در مشهد، پدیده موفق شد با تک گل دقایق پایانی حریف تهرانی خود را شکست دهد.

دیدار این دو تیم همواره جدال‌های جذابی بوده و باید دید روز شنبه دو تیم بازی تماشاگر پسندی ارائه خواهند داد با خیر؟


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2oqaqg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


حاشیه شهرخودرو و مس| غیبت مهاجم و دروازه‌بان اصلی مس و قرائت فاتحه برای انصاریان