تاریخ انتشار: 1400/01/10 19:23
اختصاصی؛جدال تاتار و مجیدی در هفته نوزدهم
کد خبر: 42138

راند دوم استقلال و پیکان/ فرهاد با کرونایی ها یا بدون کرونایی ها؟!

با اینکه زمزمه هایی مبنی بر لغو بازی استقلال و پیکان به دلیل مثبت‌ اعلام شدن چند بازیکن استقلال بهمراه کادر فنی به گوش می رسید، ولی مسوولان سازمان لیگ تصمیم به انجام بازی در روز مقرر گرفتند تا حرف و حدیث درست نشود و دیدار دو تیم برگزار شود.

راند دوم استقلال و پیکان/ فرهاد با کرونایی ها یا بدون کرونایی ها؟!

دیدار استقلال و پیکان از هفته نوزدهم لیگ برتر در حالی چهاردهم  فروردین برگزار می شود که این دو تیم حدود بیست روز پیش در جام حذفی هم به مصاف هم رفتند که استقلال توانست به برتری دو بر یک برسد و باعث حذف خودروسازان شود. آمار نشان داده که در این چند سال اخیر وقتی مهدی تارتار با هر تیمی مقابل استقلال قرار گرفته، شاهد بازی های جذابی از هر دو تیم  بودیم و انتظار می رود این مسابقه هم جذابیت و حواشی خودش را  داشته باشد. استقلال در دیدار پیش رو نسبت‌ به‌ بازی قبلی قطعا تغییرات زیادی خواهد داشت، چون در حال حاضر آبی پوشان چند بازیکن کرونایی دارند و چند بازیکن هم نیم فصل دوم به تیم اضافه‌ شده اند که کادر فنی مجبور است جابه‌ جایی هایی را صورت دهد و با نفرات جدید به میدان بیاید. در سوی مقابل، پیکان هم نفرات جدیدی را به خدمت گرفته که مهدی تارتار نیز تغییراتی را در تیمش خواهد داشت.

 این نکته‌ را هم باید اضافه کنیم، شرایط دو تیم در جدول طوری است که استقلال برای رسیدن به صدر جدول و فاصله‌ نگرفتن از دو رقیب ( پرسپولیس و سپاهان) تلاش‌ می کند و پیکان نیز به همان تک رقمی شدن در جدول می اندیشد، چون تارتار به خوبی می داند تیمش شانس چندانی برای سهمیه گرفتن ندارد. البته تا حدودی هم این تیم خطر سقوط را احساس می کند، ولی نه به اندازه ذوب آهن، نساجی و سایپا که فعلا رقابت سختی برای فرار از قعر جدول دارند و خیال تیم های بالای سری را راحت کرده اند!  ناگفته‌ نماند؛ استقلال  بعد از این مسابقه سخت، یک مسابقه دیگر با نفت آبادان انجام‌ می دهد و سپس‌ راهی رقابت‌ های آسیایی می شود که فرهاد مجیدی اصلا دوست ندارد، شاگردانش با روحیه پایین وارد مسابقات حساس بین المللی شوند و دوست دارد که از این دو دیدار سخت با دست پر بیرون بیاید تا تیمش با روحیه مناسب‌ وارد کشور عربستان شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3np9po

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمرینات پیکان 5 روز تعطیل شد