تاریخ انتشار: 1400/01/11 19:01
کد خبر: 42105

احمدی: انتظار از تیم ما منطقی باشد

هافبک آلومینیوم معتقد است نسبت به سال اول حضورشان در لیگ برتر عملکرد خوبی داشتند.
احمدی: انتظار از تیم ما منطقی باشد

مصطفی احمدی در خصوص آخرین وضعیت آلومینیوم قبل از دیدار با فولاد اظهار کرد: خدا را شکر شرایط خوبی داریم و اردوی پُر فشار در شهر مهاجران داشتیم که صبح و بعد از ظهر تمرین می‌کردیم. تمرینات بدنسازی، فنی و تاکتیکی را انجام دادیم تا آماده شویم.

 

او درباره مسابقه پیش روی آلومینیوم برابر فولاد عنوان کرد: مطمئنا بازی سختی داریم؛ فولاد یک تیم آسیایی است و نمایش خوبی در این فصل ارائه کرده؛ آنها تیم سرسختی هستند که مربی خوبی بالای سر آنهاست و جزو مدعیان شناخته می‌شوند ولی ما هم روند رو به رشدی داریم و در این بازی تمام تلاش خودمان را انجام می‌دهیم.

 

هافبک آلومینیوم یادآور شد: تیم ما ساختار و اتحاد خوبی دارد که کمتر تیمی در لیگ برتر چنین جوی تجربه می‌کند. تمام هدف و تلاش ما ادامه مسیری است که در نیم‌فصل اول و آخرین بازی سال گذشته داشتیم و می‌خواهیم کار بزرگی انجام دهیم.

احمدی اضافه کرد: باید انتظار از آلومینیوم منطقی باشد و همه فکر نکنند که ما باید سهمیه بگیریم. ما تمام تلاشمان را می‌کنیم ولی باید قبول کرد هیچ تیمی در فصل اول حضورش در لیگ برتر نتوانسته این کار را انجام دهد. در فصل‌های قبل تیم‌هایی که تازه به لیگ برتر آمدند، سقوط کردند یا جزو گزینه‌های سقوط بودند ولی خدا را شکر ما این شرایط را احساس نمی‌کنیم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2adyxl

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


نگرانی بزرگ در شروع فصل تازه لیگ برتر