تاریخ انتشار: 1400/01/12 19:58
کد خبر: 42062

منصوریان: به دنبال جذب طاهرخانی از پرسپولیس هستیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: یک روز خیلی خوب داشتیم و چند بار به تیر زدیم و جدای از آن موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم.
منصوریان: به دنبال جذب طاهرخانی از پرسپولیس هستیم

علیرضا منصوریان در نشست خبری پس از دیدار مقابل فولاد خوزستان اظهار داشت: می دانستیم بازی بسیار سختی داریم و خیلی خوب خودمان را آماده کرده بودیم. اردوی پیش از بازی خیلی به ما کمک کرد. به دوستان در شهر مهاجران و مدیریت باشگاه خسته نباشید می‌گویم. توانستیم به بخشی از خواسته های بدنی برسیم.

وی افزود: می دانستیم فولاد تیمی است که روی 20 دقیقه اول خیلی تاکید دارد. سعی کردیم این زمان را از دستش خارج کنیم. یک روز خیلی خوب داشتیم. چند بار به تیر زدیم و جدای از آن موقعیت‌های خیلی خوبی داشتیم.

منصوریان گفت: دو موقعیت خوب هم فولاد داشت. در مجموع اگر توپ‌ها تبدیل به گل می‌شد باید بازی 4 بر 2 به نفع ما تمام می شد. بچه‌های ما نهایت سعی و تلاششان را کردند. به کل تیمم تبریک می‌گویم. در سه بازی کلین شیت کردیم. خط دفاعی ما روی نقطه صفر می‌ماند و تیم بار حمله را می‌تواند به سرمنزلی که می خواهیم خیلی خوب برساند. قبل از بازی اتفاقی افتاد که تیم را دگرگون کرد. از هتل بیرون آمدیم و دیدیم که هوادار اراکی با فشفشه و پرچم آمده است. به تیم ما انرژی دادند. استنباطم این است که سفره ما با سفره هوادار در حال یک شکل شدن است.

سرمربی آلومینیوم تصریح کرد: اگر می‌خواستم یک فلسفه روحی در تیمم پیاده کنم همین اتفاق قبل از بازی بود. یار دوازدهم ما را کامل به درون زمین هل داد. به ما انرژی فوق العاده مثبتی داد. دست تک تکشان را می‌بوسم. من اطلاع نداشتم. قدم آن ها همیشه روی چشم من است. خوشحالم این هوادار بدون اینکه چیزی بخواهد می‌آید و ما را همراهی می‌کند. امیدوارم شرکرونا هرچه سریع‌تر از کره زمین کم شود و ما با 15تا20 هزار هوادار شور واقعی را در استادیوم داشته باشیم. به هوادارمان خسته نباشید می‌گویم. از کل تیم هم راضی هستم. از کمپی که رفتیم نهایت استفاده را کردیم اما امروز خوش‌شانس نبودیم.

سرمربی آلومینیوم در مورد اینکه آیا موقعیت‌های از دست رفته را روی بدشانسی می گذارد یا عدم دقت مهاجمان و اینکه آیا اراک می‌تواند نقطه بازگشت منصوریان به فوتبال ایران باشد؟ بازیکنان من بی دقت نبودند. چهار بار توپ به تیرک خورد. خوش شانس نبودیم. اگر یکی از توپ‌ها گل می‌شد جریان بازی واقعا تغییر می کرد.

وی تصریح کرد: بله، من اینجا را نقطه عطف زندگیم می‌دانم و می توانم آن را خیلی خوب با نفت رویایی خودم و ذوب‌آهن سال اول لیگ قهرمانان آسیا که بهترین تیم آسیایی شدیم، مقایسه کنم. احساس فوق‌العاده خوبی نسبت به آینده این تیم دارم. با هوادار همسفره هستیم. به بازیکنان گفتم باید به هوادارمان قول بدهیم که می‌توانیم ریتم بازی را برایشان عوض کنیم. باید کم کم به فضای فیزیکی و تاکتیکی بهتر برویم.

سرمربی آلومینیوم افزود: تیم فولاد این هفته به لیگ قهرمانان آسیا می‌رود. برای مجموعه فولاد، سعید آذری، جواد نکونام و مهدی هاشمی نسب از صمیم قلب آروزی موفقیت می کنم. در هفته‌های آینده آن‌ها فولاد ایران هستند. در مجموع از کیفیت بازی راضی بودم چون بچه‌ها جانفشان بازی کردند.

منصوریان در مورد اینکه آیا خواسته او در یارگیری برآورده شده، عنوان کرد: من اعتقاد ندارم که بریز و بپاش کنیم. این تیم آلومینیوم احتیاج دارد نیازهای خاصش برطرف شود. ما هم دوست داریم بازیکنانی که در بورس تاپ مارکتینگ هستند را خرید کنیم. اما نگاهم این است که باید تیم را بالانش کنیم. نمی‌توانیم یک بازیکن را با عدد خیلی درشت و یک بازیکن را با عدد خیلی پایین بخریم. مابه‌التفاوت آن به تیم آسیب روحی می‌زند.

وی افزود: سعی کردم از دو بازیکن با تجربه استفاده کنم. برایم مهم نیست این بازیکن از لیگ یک یا لیگ دو می‌آید. کیفیت مهم است. 4بازیکن خوب گرفتیم. یک جوان زیر 23سال هم به ما اضافه می‌شود. فکر می کنم طاهر خانی پرسپولیس را اضافه کنیم. او عقبه خوبی بین ستاره‌های پرسپولیس داشته است. کافی است. آنقدر که بتوانیم همه با هم پیشرفت کنیم. می توانستیم سه بازیکن گران از مارکتینگ بخریم. اعتقادم بر این است که بازیکن 100درصد بی انگیزه به کارم نمی خورد. اما بازیکن 70-60 درصد با انگیزه را می توانم صد کنم اما بازیکن بی انگیزه را نمی توانم از صد رد کنم. در مجموع از عملکرد تیمم و نقل و انتقالاتمان راضی هستم.

سرمربی آلومینیوم در خصوص اینکه آیا هافبک بازیساز در لیست بازیکنان جذب شده تیمش وجود دارد، گفت:‌بله، ما علیرضا چراغعلی را گرفتیم که مکمل خط هافبک باشد. اعتقادم این است اول باید فیزیکمان را درست کنیم و بعد تاکتیک را، بعد یواش یواش جا به جا شویم به پلن حمله برویم.

منصوریان گفت: از خداوند متعال می‌خواهم مردم ما در سال1400 در آرامش کامل زندگی کنند. فوت خانم نامداری را هم به جامعه هنر و ایرانیان تسلیت عرض می کنم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3np97g

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برانکو باید به تعداد بیشتری از بازیکنان پرسپولیس میدان بدهد