تاریخ انتشار: 1400/01/14 21:45
کد خبر: 41972

دفاع مدیررسانه‌ای ذوب آهن بابت انتقاد آبادانی‌ها؛ از کارت صداوسیما سو استفاده کردند

مدیر رسانه‌ای تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان توضیحاتی را در خصوص دوربین‌های باشگاه صنعت نفت آبادان ارائه کرد.
دفاع مدیررسانه‌ای ذوب آهن بابت انتقاد آبادانی‌ها؛ از کارت صداوسیما سو استفاده کردند

دفاع مدیررسانه‌ای ذوب آهن بابت انتقاد آبادانی‌ها؛  از کارت صداوسیما سو استفاده کردند.

تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در بازی خانگی هفته نوزدهم مقابل صنعت نفت آبادان به برتری یک بر صفر دست پیدا کرد. در جریان این بازی برخی مسئولان تیم صنعت نفت آبادان مدعی شدند که علی دادفر مدیر رسانه‌ای تیم ذوب‌آهن اقدام به برداشتن دوربین‌های تصویربرداری از پشت دروازه کرده در حالیکه این کار در حیطه وظایف او نیست.

دادفر در این خصوص اظهار کرد؛ در ابتدا دوستان مدعی شدند که تصویر بردار صداوسیمای مرکز آبادان هستند اما بعدا مشخص شد که آن‌ها از خود باشگاه صنعت نفت آبادان هستند. در واقع آن‌ها از کارت واحد مرکزی خبر صدا و سیما سو استفاده کردند که این کار از نظر قانونی صحیح نیست.

مدیر رسانه‌ای تیم ذوب‌آهن تصریح کرد: گفته شده که دوربین‌ها پشت دروازه بوده اما اینطور نیست. دوربین‌های فیلمبرداری (گوپرو) داخل دروازه ما قرارداده شده بود و من به دوستان تذکر دادم و خواهش کردم که دوربین‌ها را از درون دروازه ما بردارند اما آن‌ها توجهی نکردند. به آن‌ها اعلام کردم که اگر این کار را انجام ندهند به مسئولین برگزار مسابقه اطلاع می‌دهم اما آن‌ها پاسخ دادند که به هرکسی می‌خواهید اطلاع بدهید!

دادفر گفت: به همین خاطر به نماینده هیات فوتبال این مساله را گفتم و او نیز خودش اقدام به برداشتن دوربین‌ها از داخل دروازه ما کرد. در واقع من اقدامی برای برداشتن دوربین‌ها نکردم. همچنین گفته می‌شود که به خاطر این موضوع درگیری به وجود آمده اما من هیچ درگیری با هیچ فردی نداشتم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/455qmm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


هفته نوزدهم لیگ برتر|اولین پیروزی ذوب آهن در سال 1400