تاریخ انتشار: 1400/01/17 22:05
اسماعیل ماوت مربی تیم کانیاواشنویه عنوان کرد؛
کد خبر: 41811

با ساختن تیمی منسجم و جوان آماده صعود به لیگ دو میشویم/انتظار داریم مسئولان از نظر مادی و معنوی به مدیرعامل جوان تیم کمک کنند

تیمی جوان و بومی را روانه مسابقات کردیم.
با ساختن تیمی منسجم و جوان آماده صعود به لیگ دو میشویم/انتظار داریم مسئولان از نظر مادی و معنوی به مدیرعامل جوان تیم کمک کنند

به گزارش فرتاک ورزشی اسماعیل ماوت مربی تیم کانیاواشنویه در گفت و گویی اختصاصی با فرتاک ورزشی خاطرنشان کرد: در ابتدای صحبت برخود واجب می‌دانم آغاز سالِ جدید را به همه مردم فهیم ایران بخصوص مردم خوب کردستان وشهرستان اشنویه تبریک بگویم و امیدوارم در سال جدید همه عزیزان به دور از این ویروس کرونا باشند و صحیح و سلامت در کنار خانواده به زندگی ادامه دهند.

وی تصریح کرد: تیمِ ما از چهارم شهریور سال گذشته، تمریناتش را با هدایت سرمربی تیم، جناب حکمتی در اشنویه آغاز کرد، با استفاده از بازیکنان بومی، جذب بازیکن در نقل و انتقالات با هدف و برنامه معین و برگزاری بازی‌های دوستانه با تیم‌های لیگ یکی و لیگ دویی، با ساختن تیمی منسجم، آماده صعود به لیگ دسته دوم شدیم.

photo_2021-04-06_23-25-10

ماوات افزود: با شروع مسابقات، به دلیل وضعیت بد چمن مجبور به بازی در مهاباد شدیم ولی خوشبختانه، با تنها یک شکست، به دور دوم رقابت‌های لیگ سه، صعود کردیم.

وی گفت: حدود هفتاد درصد تیم ما متشکل از جوانان بومی و میانگین سنی تیم، زیر ۲۳ سال بود، اما خدا را شاکریم با حمایت هواداران پُرشورمان، درابت مدیرعامل جوان و موفق باشگاه و زحمات بی دریغ کادرفنی و بازیکنان تیم، موفق به صعود به مرحله دوم شدیم.

وی خاطرنشان کرد: کادرفنی تیم، کاملا از مربیان بومی تشکیل شده است، در راس کادر، سرمربی تیم آقای هیوا حکمتی، بنده در پست مربی و خسرو فیضی مربی بدنساز تیم از شهرستان بوکان بودیم، همچنین محسن امیدی و هیمن ابراهیمی هم از خود اشنویه تیم را همراهی می‌کردند.

ماوات در پایان تصریح کرد: از همه مسئولین شهرستان و استان تقاضا داریم از این تیم جوان و از مدیر عامل جوان تیم از نظر مادی ‌معنوی پشتیبانی کنند همچنین از همه هواداران فهیم تیم، مدیریت، سرپرست و از همه بازیکنان وکادرفنی کمال تشکر و قدردانی را دارم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kq6bq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست یاران عزت اللهی در جام حذفی دانمارک